Організація освітнього процесу

Дошкільна освіта:

Нормативно-правова база дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти

Програми розвитку дітей

Професійні стандарти

Актуальна інформація

Початкова освіта:

Нормативно-правова база початкової освіти

Державний стандарт початкової освіти

Освітні програми

Підручники

Професійний стандарт

Актуальна інформація

Навчальна діяльність здобувача вищої освіти в умовах закладу вищої освіти здійснюється у двох основних видах:

1)  аудиторна (участь в різного роду навчальних заняттях);

2) самостійна (позааудиторна) робота.

Аудиторна підготовка включає:

  • Відвідування лекцій, семінарів, практичних занять, лабораторних робіт, контрольних і самостійних робіт, колоквіумів, консультацій;
  • Здача у встановлені терміни виконаних самостійно і у письмовій формі різних завдань;
  • Звіти в усній формі по інших завданнях, наприклад, захист курсової роботи, іспит.

Самостійна (позааудиторна) підготовка передбачає:

  • Уважне читання конспектів і продумування проблемних питань лекцій, рішення завдань;
  • Відвідування бібліотеки, робота з різноманітною літературою, ведення записів, конспектів;
  • Обговорення навчального матеріалу з іншими студентами без участі викладача;
  • Підготовка рефератів, доповідей, курсових робіт, випускної магістерської роботи.

В умовах сьогодення варто виокремити дистанційне навчання – це сучасна перспективна форма надання освітніх послуг за допомогою технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання інформаційно-комунікативних технологій.

Основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасні інформаційні технології: 

  • навчальна платформа Moodle (https://tm3.kisil.pp.ua/course/index.php?categoryid=50);
  • платформа для проведення відео конференцій Zoom;
  • месенджери Viber, Facebook Messenger, WhatsApp;
  • програма для спілкування Skype;
  • соціальні мережі Facebook (https://www.facebook.com/groups/435958163702067/), Twitter, Instagram;
  • відеохостинг YouTube;
  • електронна пошта;
  • мобільний зв’язок тощо.

 

 

012 Дошкільна освіта (Другий(магістерський)рівень вищої освіти)

Методичний супровід освітньої діяльності в ЗДО

Організація позаурочної діяльності в початковій школі.

Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями

Про особливості роботи учителя початкових класів

Технології формування компетентностей математичної й природничої освітніх галузей

Зустріч з учтелями початкової школи під час вивчення ОК

Благополуччя дітей і педагогів дієві інструменти та практики підтримки

Відео-зустріч з питань організації позаурочної діяльності в початковій школі

Всеукраїнський фестиваль гри, навчання і натхнення_Play_Fest_2024_Мріємо і діємо

Гостьова зустріч з пластунами

Гостьова зустріч з представниками ліцею

Деякі аспекти організації позаурочної діяльності в початковій школі

Зустріч у форматі Тріо

Методичний міст Підтримка дошкільнят_в умовах війни

Підготовка до аудиту та оцінка ефективності внутрішньої системи забезпечення якості освіти у дошкільному закладі_1

Підготовка кваліфікаційних робіт (робота в репозитарії та читальному залі бібліотеки)

Підсумкова атестація магістрів_2024

Попередній захист магістерських робіт здобувачів денної та заочної форми навчання

Різдвяна казка для захисника

Розвиток компетннтностей у творчому самовираженні

Сучасні педагогічні технології в дошкільній освіті

Творче самовираження магістрів

Технології формування компетентностей громадянської та історичної освітніх галузей

У РАМКАХ ОСВІТНЬОГО ПРОЄКТУ

Фотоконкурс Яскраві моменти з мого професійного життя

 

012 Дошкільна освіта (перший (бакалаврський) рівень)

Освітній вернісаж працівників дошкілної освіти “Виховуємо творчу особистість» (освітній компонент «Психолого-педагогічні основи роботи з обдарованими дітьми») (11ДОм)

Диспут на тему "Концепція розвитку дошкільної освіти в України" (освітній компонент "Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти") (11ДОм)

Технологія "STREAM-освіти" (освітній компонент "Сучасні технології в дошкільній освіті") (11ДОм)

Інтернет- конференція на тему: "Дошкільна освіта: завдання і принципи організації в Україні" (освітній компонент «Управління в системі дошкільної освіти») (41ДО)

Онлайн - конференція на тему : "Поняття дошкільної освіти, завдання, принципи її організації в Україні" (освітній компонент «Управління в системі дошкільної освіти») (22ДОс)

Естетичний розвиток майбутніх вихователів 21-ДО

Город на підвіконні 21-ДО

Майстер-клас з обробки глини 21-ДО

Лепбук як засіб розвитку мовлення дошкільників 31-ДО

Образотворення - як спосіб життя 11-ДО

Вчимось дистанційно всією групою (11-ДО група)

Дистанційне навчання (21-ДО група)

Освіта на карантині (31-ДО група)

Формування позитивної мотивації до математичної діяльності у дітей дошкільного віку 21-ДО

Форми організації освітнього процесу з дітьми третього року життя в умовах ЗДО 21-ДО

Практичне заняття на тему: «Організація харчування у закладі дошкільної освіти» 21-ДО

Використання робочих зошитів з друкованою основою під час навчання дошкільників математики 21-ДО

Засідання кафедри теорії і методики дошкільної та початкової освіти

Основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва зображувальною діяльністю дітей 11-ДО

Навчаємось дистанційно 12-ДОс

Зустріч з куратором

Особливості опанування театралізованої діяльності 41-ДПК

Стінгазета як засіб екологічного виховання 41-ДПК

Психолого-педагогічний тренінг з магістрами 11-ДОм

Дистанційне навчання магістрів

Практичні заняття з «Основ природознавства з методикою» 12-ДОс

Практичне заняття на тему: «Завдання і зміст роботи з ознайомлення дітей з природою. Спостереження – основний метод ОЗП» 21-ДО

Лекція з ''Педагогіки дошкільної''

Дистанційне навчання 41 ДПК групи

Моделювання фрагментів занять з формування математичних уявлень у дошкільників 21-ДО

Захист курсових робіт (31ДО, 12ДОс)

 
Початкова освіта
 

Методика навчання природничої освiтньої галузі (21ПО)

Вивчаємо історію педагогіки в Музеї історії освіти (11ПО)

Методика навчання математичної освітної галузі (21ПО)

Методологічний семінар НАПН України “Дошкільна освіта в контексті ідей Нової української школи” (41ПО, 11ДОм)

Спостерігаємо за природою-онлайн (освітній компонент «Організація спостережень за природою) (31ПО)

Захист курсових робіт (31ПО)

Освітня компонента «Педагогіка початкової освіти» (21ПО)

Зональний тур всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2020» (31ПО)

Технології дистанційного навчання (41ПО)

Освіта у онлайн студії EdEra (41ПО)

Фізична культура для школярів НУШ (41ПО)

Збагачення фахових компетентностей у дитячих таборах (31ПО)

У руслі наступності дошкільної та початкової освіти (41ПО)

Основи хореографії для майбутніх вчителів початкової школи (41ПО)

Креативність і творчість  – значуща риса сучасного вчителя (21ПО)

 
 
 
 
Захист курсових робіт (31ПОз, 31Дз, 12Дзс)

 

 

 

 

 

 



Надрукувати