Дошкільна освіта:
Нормативно-правова база дошкільної освіти
Державний стандарт дошкільної освіти
Початкова освіта:
Нормативно-правова база початкової освіти
Державний стандарт початкової освіти
Навчальна діяльність здобувача вищої освіти в умовах закладу вищої освіти здійснюється у двох основних видах:
1) аудиторна (участь в різного роду навчальних заняттях);
2) самостійна (позааудиторна) робота.
Аудиторна підготовка включає:
- Відвідування лекцій, семінарів, практичних занять, лабораторних робіт, контрольних і самостійних робіт, колоквіумів, консультацій;
- Здача у встановлені терміни виконаних самостійно і у письмовій формі різних завдань;
- Звіти в усній формі по інших завданнях, наприклад, захист курсової роботи, іспит.
Самостійна (позааудиторна) підготовка передбачає:
- Уважне читання конспектів і продумування проблемних питань лекцій, рішення завдань;
- Відвідування бібліотеки, робота з різноманітною літературою, ведення записів, конспектів;
- Обговорення навчального матеріалу з іншими студентами без участі викладача;
- Підготовка рефератів, доповідей, курсових робіт, випускної магістерської роботи.
В умовах сьогодення варто виокремити дистанційне навчання – це сучасна перспективна форма надання освітніх послуг за допомогою технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання інформаційно-комунікативних технологій.
Основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасні інформаційні технології:
- навчальна платформа Moodle (https://tm3.kisil.pp.ua/course/index.php?categoryid=50);
- платформа для проведення відео конференцій Zoom;
- месенджери Viber, Facebook Messenger, WhatsApp;
- програма для спілкування Skype;
- соціальні мережі Facebook (https://www.facebook.com/groups/435958163702067/), Twitter, Instagram;
- відеохостинг YouTube;
- електронна пошта;
- мобільний зв’язок тощо.
012 Дошкільна освіта (Другий(магістерський)рівень вищої освіти)
Методичний супровід освітньої діяльності в ЗДО
Організація позаурочної діяльності в початковій школі.
Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями
Про особливості роботи учителя початкових класів
Технології формування компетентностей математичної й природничої освітніх галузей
Зустріч з учтелями початкової школи під час вивчення ОК
Благополуччя дітей і педагогів дієві інструменти та практики підтримки
Відео-зустріч з питань організації позаурочної діяльності в початковій школі
Всеукраїнський фестиваль гри, навчання і натхнення_Play_Fest_2024_Мріємо і діємо
Гостьова зустріч з представниками ліцею
Деякі аспекти організації позаурочної діяльності в початковій школі
Методичний міст Підтримка дошкільнят_в умовах війни
Підготовка кваліфікаційних робіт (робота в репозитарії та читальному залі бібліотеки)
Підсумкова атестація магістрів_2024
Попередній захист магістерських робіт здобувачів денної та заочної форми навчання
Розвиток компетннтностей у творчому самовираженні
Сучасні педагогічні технології в дошкільній освіті
Творче самовираження магістрів
Технології формування компетентностей громадянської та історичної освітніх галузей
Фотоконкурс Яскраві моменти з мого професійного життя
012 Дошкільна освіта (перший (бакалаврський) рівень)
Технологія "STREAM-освіти" (освітній компонент "Сучасні технології в дошкільній освіті") (11ДОм)
Естетичний розвиток майбутніх вихователів 21-ДО
Город на підвіконні 21-ДО
Майстер-клас з обробки глини 21-ДО
Лепбук як засіб розвитку мовлення дошкільників 31-ДО
Образотворення - як спосіб життя 11-ДО
Вчимось дистанційно всією групою (11-ДО група)
Дистанційне навчання (21-ДО група)
Освіта на карантині (31-ДО група)
Формування позитивної мотивації до математичної діяльності у дітей дошкільного віку 21-ДО
Форми організації освітнього процесу з дітьми третього року життя в умовах ЗДО 21-ДО
Практичне заняття на тему: «Організація харчування у закладі дошкільної освіти» 21-ДО
Використання робочих зошитів з друкованою основою під час навчання дошкільників математики 21-ДО
Засідання кафедри теорії і методики дошкільної та початкової освіти
Основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва зображувальною діяльністю дітей 11-ДО
Навчаємось дистанційно 12-ДОс
Особливості опанування театралізованої діяльності 41-ДПК
Стінгазета як засіб екологічного виховання 41-ДПК
Психолого-педагогічний тренінг з магістрами 11-ДОм
Дистанційне навчання магістрів
Практичні заняття з «Основ природознавства з методикою» 12-ДОс
Лекція з ''Педагогіки дошкільної''
Дистанційне навчання 41 ДПК групи
Моделювання фрагментів занять з формування математичних уявлень у дошкільників 21-ДО
Захист курсових робіт (31ДО, 12ДОс)
Методика навчання природничої освiтньої галузі (21ПО)
Вивчаємо історію педагогіки в Музеї історії освіти (11ПО)
Методика навчання математичної освітної галузі (21ПО)
Спостерігаємо за природою-онлайн (освітній компонент «Організація спостережень за природою) (31ПО)
Освітня компонента «Педагогіка початкової освіти» (21ПО)
Зональний тур всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2020» (31ПО)
Технології дистанційного навчання (41ПО)
Освіта у онлайн студії EdEra (41ПО)
Фізична культура для школярів НУШ (41ПО)
Збагачення фахових компетентностей у дитячих таборах (31ПО)
У руслі наступності дошкільної та початкової освіти (41ПО)
Основи хореографії для майбутніх вчителів початкової школи (41ПО)
Креативність і творчість – значуща риса сучасного вчителя (21ПО)