![]() |
Сабран Надія Михайлівна Голова циклової комісії
кваліфікація – викладач дошкільної педагогіки та психології, методист по дошкільному вихованню. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії. -методика фізичного виховання. - планування роботи з фізвиховання
|
![]() |
Цимбалюк Ольга Володимирівна Освіта: Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка, 2012 р., спеціальність «Дошкільна освіта», кваліфікація – організатор дошкільної освіти, вихователь дітей дошкільного віку, вчитель початкової школи. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст другої категорії. - методика розвитку мовлення і навчання грамоти; - нові педагогічні технології; - основи корекційної педагогіки. - гімнатика
|
![]() |
Мишаківська Людмила Олександрівна кваліфікація – організатор дошкільної освіти, вихователь дітей дошкільного віку та вчитель початкової школи. |
![]() |
Сербай Наталія Володимирівна кваліфікація – вихователь дітей дошкільного віку, вчитель початкових класів.
- методика навчання в різновікових групах; - інтелектуальний тренінг. - рухливі ігри та методика їх проведення
дистанційного навчання й підвищення ефективності освітнього процесу, читання природознавчої літератури. |
![]() |
Ареф’єва Ольга Євгеніївна Освіта: Тернопільський державний педагогічний інститут ім. Галана, 1981 рік, спеціальність: педагогіка і методика початкового навчання. кваліфікація: вчитель початкових класів. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії. Педагогічне звання: старший вчитель. Дисципліни, що викладає: основи педагогічної майстерності. Наукові інтереси: критичне мислення як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
![]() |
Шпак Валентина Іванівна Освіта: Київський державний педагогічний інститут ім. О.М. Горького, 1970 рік, спеціальність: педагогіка і психологія (дошкільна). кваліфікація: викладач педагогічного училища, школи, методист з дошкільного виховання. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії. Педагогічне звання: старший викладач. Дисципліни, що викладає: спецкурс “Освітні процеси на Волині”, “Освіта на Кременеччині”, педагогічна практика. Наукові інтереси: історія педагогіки, історія розвитку освітніх закладів краю, особистості та їх діяльність у закладах освіти. E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
![]() |
Цибульська Ольга Миколаївна кваліфікація – викладач дошкільної педагогіки і психології, методист по дошкільному вихованню. |
Декретна відпустка:
![]() |
Фурсик Алла Олександрівна Освіта: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2012 р., спеціальність «Психологія», кваліфікація – практичний психолог. стану шляхом формування психологічної та соціальної компетентності; психолого-педагогічний тренінг. Наукові публікації: автор статей у фахових виданнях. |
![]() |
Циклова комісія психолого-педагогічних дисциплін та дошкільних методик
Склад циклової комісії:
- викладач-методист – 2;
- спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії – 4;
- спеціаліст першої кваліфікаційної категорії – 3;
- спеціаліст другої кваліфікаційної категорії – 1;
- спеціаліст – 1.
Викладачі циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін та дошкільних методик здійснюють якісну підготовку майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти.
Кожен педагог сумлінно працює над поглибленням та удосконаленням своєї професійної майстерності, йдучи в ногу з часом. У роботі зі здобувачами освіти наші фахівці орієнтуються на новітні педагогічні технології, інноваційні методи та форми організації навчання.
Науково-методична проблема циклової комісії
Формування професійної компетентності майбутнього педагога в процесі підготовки фахового молодшого бакалавра.
Стратегічні напрямки діяльності циклової комісії:
- забезпечення освітнього процесу відповідно до стандартів фахової передвищої освіти;
- опора на інноваційні особистісно-орієнтовані технології підготовки фахового молодшого бакалавра;
- стимулювання творчої активності учасників освітнього процесу;
- збереження та примноження моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства.