Особливості проведення інтегрованих уроків мистецтва в ЗЗСО

DOI: https://doi.org/10.37835/AMS-2024-17-18-04-3.12

Яна Змєєва, здобувач вищої освіти Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Науковий керівник: Синенький Дмитро Володимирович (м. Кременець, Україна)

У статті охарактеризовано інтегровані уроки мистецтва, їх вплив на мотивацію та формування естетичних смаків. Зокрема, аналізуються підходи Н. Костюк та І. Козловської до інтеграції елементів проектної діяльності та мистецтва в навчальний процес. Розглядається роль інтегрованої освіти у розвитку критичного мислення, творчих навичок та міжпредметних зв’язків, а також значення мистецтва для комплексного виховання учнів. Наведено приклади інтеграції навчального матеріалу з різних предметів.

Ключові слова: урок, мотивація, проектна діяльність, мистецтво, інтеграція.

Повний текст PDF

Література:

  • Білецький П. О. Мова образотворчого мистецтва. Київ: Рад. Школа, 1998. с. 128.
  • Гарднер Г. Теорія множинного інтелекту. 500 с.
  • Гарднер Г. Художня освіта та розвиток людини. Лос Анджелес: Освітній інститут мистецтв Гетті, 1990.
  • Кнорр Н. Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках. Сучасна школа України, 2012.
  • Костюк Н. Т. Об’єктивна зумовленість і діалектика інтеграції сучасного наукового знання. Київ : Вища школа, 1998. 327 с. 

Надрукувати