DOI: https://doi.org/10.37835/AMS-2024-17-18-04-3.12
Яна Змєєва, здобувач вищої освіти Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Науковий керівник: Синенький Дмитро Володимирович (м. Кременець, Україна)
У статті охарактеризовано інтегровані уроки мистецтва, їх вплив на мотивацію та формування естетичних смаків. Зокрема, аналізуються підходи Н. Костюк та І. Козловської до інтеграції елементів проектної діяльності та мистецтва в навчальний процес. Розглядається роль інтегрованої освіти у розвитку критичного мислення, творчих навичок та міжпредметних зв’язків, а також значення мистецтва для комплексного виховання учнів. Наведено приклади інтеграції навчального матеріалу з різних предметів.
Ключові слова: урок, мотивація, проектна діяльність, мистецтво, інтеграція.
Повний текст PDF
Література:
- Білецький П. О. Мова образотворчого мистецтва. Київ: Рад. Школа, 1998. с. 128.
- Гарднер Г. Теорія множинного інтелекту. 500 с.
- Гарднер Г. Художня освіта та розвиток людини. Лос Анджелес: Освітній інститут мистецтв Гетті, 1990.
- Кнорр Н. Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках. Сучасна школа України, 2012.
- Костюк Н. Т. Об’єктивна зумовленість і діалектика інтеграції сучасного наукового знання. Київ : Вища школа, 1998. 327 с.