Кучер Василь Васильович

 kucher

Кучер Василь Васильович – кандидат філологічних наук, доцент, зав. кафедри іноземних мов і методик їх навчання

Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка

 

Контактна інформація:

Електронна пошта:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Orcid https://orcid.org/0000-0002-5078-0805

 

Освіта

В листопаді 2014 року на засіданні спеціалізованої вченої ради Київського національного університету імені Тараса Шевченка захистив кандидатську дисертацію «Жанрово-стильові особливості соціальноутопічного роману I половини XX ст. (на прикладі української та англійської літератур)» за спеціальністю 10.01.05 – порівняльне літературознавство.

Професійний досвід

Стаж науково-педагогічної роботи у закладах вищої освіти – 18,5 років, у тому числі у Кременецькій обласній гуманітарно-педагогічній академії імені Тараса Шевченка – 18,5 років. Займає посаду завідувача кафедри іноземних мов і методик їх навчання, доцент.

 

Основні навчальні курси

«Практика усного і писемного мовлення», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Іноземна мова (англійська)», «Практичний курс англійської мови».

 

Наукова робота

Сфера наукових зацікавлень: питання пов’язані з вивченням естетичних концепцій українських та британських письменників, їх поетики, простору та часу в літературі. Досліджує фантастику, наративну стратегію та дискурсивну практику.

У науковому доробку близько 30 наукових статей та тез доповідей у збірниках матеріалів Міжнародних та Всеукраїнських наукових конференцій, методичні розробки, пов’язані із організацією навчально-виховного процесу студентів.

Список вибраних наукових праць

Наукові публікації у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України

1. Василь Кучер. Поетика роману-антиутопії в рецепції сучасного літературознавства. Наукові записки. Серія “Філологічна”. Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія». Вип. 36. 2013. С. 184-187.

2. Василь Кучер. Соціопсихологічна модель людини-героя за сюжетом романів-антиутопій. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Серія «Літературознавство». Луцьк : РВВ “Вежа” Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2011. С. 72-76.

4. Кучер В., Семегин Т. Формування лексичної компетенції з англійської мови засобами театралізованої діяльності. Інноваційна педагогіка. 2021. Вип. 32. Т. 2. С. 92-97.

5. Семегин Т., Кучер В. Використання коучингу під час формування іншомовної комунікативної компетентності студентів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021. Вип 75. Т. 3. С. 57-60.

6. Кучер В.. Сиротюк М.. Використання мережі Інтернет в контексті формування комунікативної компетентності. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич, 2021. Вип. 35. Т 3. С. 296-303.

7. Мазур В., Кучер В., Петров А., Скавронський О. Вдосконалення рухових якостей спортсменів, які спеціалізуються в дзюдо, на етапі попередньої базової підготовки. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. 2020. Вип. 19. С. 31-36.

8. Клак І. Є., Яценюк Н. І., Кучер В. В. Expediency of innovative methods for improving students’ foreign language competence. Науковий вісник КОГПА ім. Тараса Шевченка. № 15, 2022. С. 12-22. 

Статті у зарубіжних наукових часописах

1. Chyk D., Kucher V. Жанр психологічного роману в українській та англійській літературі першої половини XIX століття (Є. Гребінка, Т. де Квінсі). Slavia Centralis. 2020. Številka 1. S. 218-231. (Scopus)

 

Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”

Менеджер проєкту ‹‹BOOST›› (№ проекту на платформі Еразмус+ 10108323).

 

Громадська діяльність

Член громадської організації ‹‹Молодь Кременеччини››.

 

Підвищення кваліфікації

  • Сертифікат Корпусу миру США в Україні про проходження тренінгу «Шляхи впровадження Нової Української школи на уроках англійської мови» (28 січня 2019 – 1 лютого 2019 р., м. Київ).
  • Сертифікат про завершення тренінгу Корпусу миру США в Україні ‹‹Розробка та управління проектами›› (32 год.) (12-16 лютого 2019 р.).
  • Сертифікату учасника Міжнародного інформаційного тижня програми ЄС Еразмус+ в Україні (4-5 листопада 2019 р., м. Київ).
  • Сертифікат про проходження міжнародного стажування (вебінар «Використання в сучасній онлайн освіті можливостей хмарних сервісів на прикладі платформ Google meet, Google classroom» (45 годин) (14-21 грудня 2020 року м. Люблін (Республіка Польща)).
  • Сертифікат про завершення курсу ‹‹Цифрові інструменти Google для освіти›› (3-16 жовтня 2022 р., сертифікат № GDTfE-03-Б-07095).
  • Сертифікат учасника курсу “ BOOST project launch” (м. Нарва 14 травня 2023 р., сертифікат № 08229-23).
  • Сертифікат учасника курсу “Learner-centered methodologies and techniques” (м. Нарва 26 листопада 2023 р., сертифікат №00357-24).
  • Сертифікат учасника стажування “Digitalization of university” (15.04.2024-19.04.2024 м. Ельблонг (Польща), сертифікат №КА2 СВНЕ 2024.
  • Сертифікат учасника стажування “Organization of International and Grant work at university” (17.06.2024-30.06.2024 м. Тарту (Естонія),сертифікат 09325-24, 52 год.).
  • Сертифікат учасника стажування “How to update a course and increase its efficiency on Moodle learning platform” (19.02.2024-15.07.2024 м. Нарва (Естонія), сертифікат 10057-24, 52 год.).

Надрукувати