Клак Інна Євгеніївна

klak 

Клак Інна Євгеніївна – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання

Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка

 

Контактна інформація:

Email – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ORCIDhttp://orcid.org/0000-0002-7723-1910 

 

 

Освіта

У 1990 році закінчила Рівенський державний педагогічний інститут імені Д. З. Мануїльського і отримала повну вищу освіту та здобула кваліфікацію вчитель російської мови та літератури, англійської мови.

Кандидат філологічних наук з 2016 року. Тема дисертацїї «Формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення фахових дисциплін» (спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти).

Від 26.11.2020 – доцент кафедри іноземних мов та методики їх викладання.

 

Професійний досвід

Стаж науково-педагогічної роботи у закладах вищої освіти – 32 роки, у тому числі у Кременецькій обласній гуманітарно-педагогічній академії імені Тараса Шевченка – 32 роки.

Основні навчальні курси

«Практика усного і писемного мовлення», «Практикум з другої іноземної мови (англійської)», «Практична граматика», «Особливі випадки граматики англійської мови», «Методика навчання іноземних мов», «Вступ до спеціальності з елементами пропедевтичної практики», «пропедевтична практика» та ін.

Наукова робота

Сфера наукових інтересів: проблема впровадження компетентнісного підходу в освіті та у процес професійної підготовки майбутніх учителів-філологів, зокрема учителів іноземних мов, та формування в них профіесійної комунікативної компетентності.

У науковому доробку понад 35 одноосібних наукових праць, серед яких монографія «Теорія і методика формування професійної комунікативної компетентності в майбутніх учителів-філологів», 28 статей у фахових наукових виданнях України, 4 статті у зарубіжних виданнях, навчально-методичний посібник «Improve Your Skills in Translation» та методичні реомендації з різних навчальних курсів для студентів-філологів.

 

 

Список вибраних наукових праць

Статті в українських філологічних часописах і збірниках наукових праць

1. Клак І. Є. Теоретичні засади компетентнісного підходу в системі вищої професійної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Чернігів, 2015. Вип. 124. С. 32-34.

2. Удосконалення іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземної мови до навчальної та професійної діяльності.  Науковий вісник інституту професійно-технічної освіти України. № 16. Київ, 2018. С. 147-151.

3. Яценюк Н. І., Клак І. Є. Професійні якості як компонент фахової компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2020. Вип. 72. С. 286-291.

4. Клак І. Є., Яценюк Н. І. Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами мультимедійних технологій навчання Інформаційні технології і засоби навчання. Електронне наукове фахове видання Інституту інформаційних технологій і засобів навчання. 2020. Том 76, № 2. Київ. С. 163-175. (Web of Science)

5. Клак І. Є., Яценюк Н. І., Кучер В. В. Expediency of innovative methods for improving students’ foreign language competence. Науковий вісник КОГПА ім. Тараса Шевченка. № 15, 2022. С. 12-22.

6. Яценюк Н. І., Клак І. Є., Кучер В. В. Використання інтерактивних технологій у процесі навчання іноземної мови. Науковий вісник КОГПА ім. Тараса Шевченка. № 16, 2023. С. 58-64.

 

Видання методичних рекомендацій

1. Клак І. Є. Методичні рекомендації та завдання для самостійної та індивідуальної роботи з курсу «Практична граматика. Синтаксис» для студентів філологічного факультету. Кременець: Вид. центр КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2015. 70 с.

 

Підвищення кваліфікації

1. Участь у міжнародному проекті «Методики для професійної майстерності майбутніх учителів англійської мови», «Pre-Service English Teacher Methodology Program for Pedagogical Universities», що впроваджується за підтримки Посольства США в Україні (2021-2023).

2. Отримання сертифікату про завершення курсу “Learner-centered methodologies and techniques”, SVNC.TK.341 56 hours (2.25 ECTS credit points) by the Narva College from 9 October 2023 to 26 November 2023.

3. Участь у міжнародному  освітньому проєкті Erasmus+KA2 «BOOST» (2023-2025). (№ проекту на платформі Еразмус+ 101083203).


Надрукувати