Репрезентація духовного мистецтва на уроках інтегрованого курсу "Мистецтво" у старших класах

DOI: https://doi.org/10.37835/AMS-2024-17-18-04-3.14

Олеся Алексійчук, здобувач вищої освіти Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Науковий керівник: Бондар (Гуральна) Світлана Степанівна (м. Кременець, Україна)

У статті розглянуто вплив духовного мистецтва на розвиток учнів 8-9 класів через інтегрований курс "Мистецтво". Досліджено роль духовних творів у формуванні моральних і культурних цінностей, емоційного інтелекту та світогляду. Здійснено порівняння програм підручників Н. Назаренко і Л. Масол. Зазначено, що мистецтво сприяє емоційному, креативному, соціальному та інтелектуальному зростанню школярів, дозволяючи виразити себе через різні форми мистецтва. Закцентовано увагу на важливості мистецтва для розвитку творчого мислення та емпатії через сприйняття зразків мистецтва. Встановлено, що вивчення духовного мистецтва сприяє збереженню культурних традицій, підкреслено потребу у подальших поглиблених наукових дослідженнях.

Ключові слова: інтегрований курс, учні, духовне мистецтво, твір мистецтва, підручник, програма.

Повний текст PDF

Література:

  • Мистецтво: підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Н.В. Назаренко, Н.В Чєн, Д.О. Слевастьянова. – Ірпінь: Оберіг 2016. 252 с.
  • Мистецтво: підруч. для 9-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Н.В. Назаренко, Н.В. Чєн, Д.О. Севастьянова, М.М. Мерзлікіна. Харків: Оберіг, 2017. 256 с.; Мистецтво: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. Х. : ФОЛЮ, 2016. 240 с.
  • Мистецтво: підруч. для 9 кл. загальньоосвіт. навч. закл. К.: Видавничий дім "Освіта", 2017. 224 с.                      

Надрукувати