DOI: https://doi.org/10.37835/AMS-2024-17-18-04-3.13
Юлія Шеломанова, асистент кафедри образотворчого мистецтва Волинського національного університету імені Лесі Українки (м. Луцьк, Україна)
Автор досліджує ефективність використання комп’ютерних технологій у процесі підготовки фахівців образотворчого мистецтва. Описані переваги застосування комп’ютерних технологій на різних етапах навчального процесу, зокрема викладання нового матеріалу, перевірки набутих компетентностей та самостійної роботи. Наголошується на доступності та різноманітності форм представлення інформації, що сприяє високому ступеню наочності.
Ключові слова: комп’ютерні технології, навчальний процес, інформація, здобувач освіти, завдання.
Повний текст PDF
Література:
1. Про затвердження стандарту вищої освіти за спеціальністю 023 "Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація", для першого (бакалаврського) рівня. Наказ Міністерства освіти і науки України 24.05. 2019 р. № 725. Джерело доступу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni (дата звернення 22.04.2024 р.)
2. Бойчук В.М., Уманець В.О. Комп’ютерно орієнтовані технології у художній графічній підготовці студентів педагогічних закладів вищої освіти напряму підготовки "Професійна освіта". Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. № 1. С. 81-94.
3. Тимків Б.М., Дем’янчук А.Л., Ясеницька Ж.В., Іноваційні мистецькі технології у викладанні образотворчого мистецтва у ЗВО. Іноваційна педагогіка. 2021. В 39. С. 71-75.