DOI: https://doi.org/10.37835/AMS-2024-17-18-04-3.11
Олег Колубаєв, кандидат мистецтвознавства, доцент, доцент кафедри методики музичного виховання та диригування Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
Розкрито зміст необхідної потреби своєрідного перезавантаження у підходах до формування морально-духовного світогляду майбутніх вчителів музичного мистецтва у загальноосвітніх навчальних закладах. Окреслено різноманітні форми удосконалення духовного світогляду та формування моральної компетентності педагогів-музикантів. Зазначено, що в період морально-духовного занепаду через пережиті соціальні потрясіння після початку пандемії COVID–19 та несправедливого вторгнення росїї проблема якісної фахової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва набуває особливого значення. Сучасні перетворення музично-педагогічної освіти пов’язані з впровадженням інноваційних концепцій та спрямовані на інтеграцію до європейського освітнього простору, що вимагає актуалізації завдань розвитку морально-духовного світогляду майбутніх педагогів-музикантів, як взірців для наслідування підростаючим поколінням.
Ключові слова: музично-педагогічна освіта, морально-духовний світогляд, педагог, музикант.
Повний текст PDF
Література:
- Закон України від 15.03.2022 № 2126-ІX "Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану". Джерело доступу: https:// zakon.rada.gov.ua/laws/show/2126-20#Text
- Дряпіка В. І. Теорія і практика формування ціннісних орієнтацій педагога-музиканта. Київ : Ліра, 2000. 227 с.
- Стрес і психологічна травма. Що з нами відбувається зараз. Нова українська школа. Смартосвіта.Джерело доступу:: https://nus.org.ua/articles/stres-i-psyhologichna-travma-shho-z-namy-vidbuvayetsya-zaraz/