- Скорочений термін навчання (3 роки )
- Освітньо-професійна програма Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)
- Практичний курс німецької мови (рівень А1)
- Практичний курс польської мови (рівень А1)
- Інформаційні технології у навчанні англійської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А1+)
- Практичний курс німецької мови (рівень В1+)
- Практична фонетика німецької мови
- Практична фонетика польської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А2)
- Практичний курс німецької мови (рівень В2)
- Практичний курс польської мови (рівень А2)
- Практична граматика німецької мови (морфологія)
- Особливі випадки граматики сучасної англійської мови
- Практична граматика польської мови
- Історія англійської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А2+)
- Практичний курс німецької мови (рівень В2+)
- Дистанційні технології на уроці англійської мови
- Практичний курс польської мови (рівень А2+)
- Практична граматика німецької мови (синтаксис)
- Аналітичне читання (англійська мова)
- Теоретична фонетика англійської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень В1)
- Сучасна лінгводидактика англійської мови
- Практичний курс польської мови (рівень В1)
- Загальнотеоретичний курс німецької мови
- Теоретична граматика англійської мови
- Лінгвокраїнознавство німецькомовних країн
- Ділова англомовна комунікація
- Практикум зі стилістики англійської мови
- Ділова німецькомовна комунікація
- Стилістика польської мови
- Сучасна англійська література
- Мова і міжкультурна комунікація
- Стилістика англійської мови
- Лексикологія англійської мови
- Сучасні аспекти навчання англійської мови в ЗДО
- Актуальні питання навчання англійської мови в умовах НУШ
- Використання моделі змішаного навчання у вивченні англійської мови у ЗЗСО
- Використання діджитальних технологій на уроках англійської мови
- Англійська мова за фільмами
- Лексичні та фразеологічні інновації сучасної англійської мови
- Лінгвокраїнознавство англомовних країн
- Інформаційні технології у навчанні іноземних мов
- Типологія і поетика літератури віртуальності
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Німецька, англійська мови та зарубіжна література)- Практичний курс англійської мови (рівень А1)
- Практичний курс англійської мови (рівень В1)
- Практичний курс польської мови (рівень А1)
- Практичний курс англійської мови (рівень А1+)
- Практичний курс англійської мови (рівень В1+)
- Практична фонетика англійської мови
- Практична фонетика польської мови
- Практичний курс англійської мови (рівень А2)
- Практичний курс англійської мови (рівень В2)
- Практичний курс польської мови (рівень А2)
- Практична граматика англійської мови (морфологія)
- Особливі випадки граматики сучасної німецької мови
- Практична граматика польської мови
- Історія німецької мови
- Практичний курс англійської мови (рівень А2+)
- Практичний курс англійської мови (рівень В2+)
- Практичний курс польської мови (рівень А2)
- Практична граматика англійської мови (синтаксис)
- Аналітичне читання (німецька мова)
- Теоретична фонетика німецької мови
- Практичний курс польської мови (рівень В1)
- Загальнотеоретичний курс англійської мови
- Теоретична граматика німецької мови
- Лінгвокраїнознавство англомовних країн
- Ділова німецькомовна комунікація
- Ділова англомовна комунікація
- Стилістика польської мови
- Сучасна англійська література
- Мова і міжкультурна комунікація
- Лексикологія німецької мови
- Література англомовних країн
- Контрастивна граматика німецької та української мов
- Сучасні аспекти навчання німецької мови в ЗДО
- Актуальні питання навчання німецької мови в умовах НУШ
- Використання моделі змішаного навчання у вивченні іноземної мови у ЗЗСО
- Використання діджитальних технологій на уроках німецької мови
- Лексичні та фразеологічні інновації сучасної англійської мови
- Німецька мова за фільмами.
- Інформаційні технології у навчанні іноземних мов.
- Типологія і поетика літератури віртуальності
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Польська, англійська мови та зарубіжна література)- Практичний курс німецької мови (рівень А1)
- Практичний курс англійської мови рівень А1
- Практичний курс німецької мови (рівень В1)
- Практичний курс англійської мови (рівень В1)
- Інформаційні технології у навчанні іноземних мов
- Практичний курс німецької мови (рівень А1+)
- Практичний курс англійської мови рівень А1+
- Практичний курс німецької мови (рівень В1+)
- Польський політичний та медійний дискурс
- Практична фонетика німецької мови
- Поляки – лауреати Нобелівської премії (у всіх галузях)
- Особливості перекладу художнього тексту з польської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А2)
- Практичний курс англійської мови (рівень А2)
- Практичний курс німецької мови (рівень В2)
- Практичний курс англійської мови (рівень В2)
- Практична граматика німецької мови (морфологія)
- Особливі випадки граматики сучасної англійської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А2+)
- Практичний курс англійської мови (рівень А2+)
- Практична граматика німецької мови (синтаксис)
- Практичний курс англійської мови (рівень В1+)
- Практикум із професійної комунікації (польська мова)
- Лінгвокраїнознавство німецькомовних країн
- Практичний курс німецької мови (рівень В2+)
- Практичний курс англійської мови (рівень В2+)
- Практикум зі стилістики англійської мови
- Стилістика польської мови
- Вступ до літературознавства.
- Сучасна англійська література.
- Мова і міжкультурна комунікація
- Література німецькомовних країн
- Література англомовних країн
- Актуальні питання навчання англійської мови в умовах НУШ
- Використання моделі змішаного навчання у вивченні іноземної мови у ЗЗСО
- Використання діджитальних технологій на уроці іноземної мови
- Типологія і поетика літератури віртуальності
{spoiler=Освітньо-професійна програма (Філолоігя(Германські мови та літератури(переклад включно), перша - англійська)
- Практичний курс німецької мови (рівень А1)
- Практичний курс польської мови (рівень А1)
- Інформаційні технології у навчанні англійської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А1+)
- Практичний курс німецької мови (рівень В1+)
- Практична фонетика німецької мови
- Практична фонетика польської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А2)
- Практичний курс німецької мови (рівень В2)
- Практичний курс польської мови (рівень А2)
- Практична граматика німецької мови (морфологія)
- Особливі випадки граматики сучасної англійської мови
- Практична граматика польської мови
- Історія англійської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А2+)
- Практичний курс німецької мови (рівень В2+)
- Дистанційні технології на уроці англійської мови
- Практичний курс польської мови (рівень А2+)
- Практична граматика німецької мови (синтаксис)
- Аналітичне читання (англійська мова)
- Теоретична фонетика англійської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень В1)
- Сучасна лінгводидактика англійської мови
- Практичний курс польської мови (рівень В1)
- Загальнотеоретичний курс німецької мови
- Теоретична граматика англійської мови
- Лінгвокраїнознавство німецькомовних країн
- Ділова англомовна комунікація
- Практикум зі стилістики англійської мови
- Ділова німецькомовна комунікація
- Стилістика польської мови
- Сучасна англійська література
- Мова і міжкультурна комунікація
- Стилістика англійської мови
- Лексикологія англійської мови
- Сучасні аспекти навчання англійської мови в ЗДО
- Актуальні питання навчання англійської мови в умовах НУШ
- Використання моделі змішаного навчання у вивченні англійської мови у ЗЗСО
- Використання діджитальних технологій на уроках англійської мови
- Англійська мова за фільмами
- Лексичні та фразеологічні інновації сучасної англійської мови
- Лінгвокраїнознавство англомовних країн
- Інформаційні технології у навчанні іноземних мов
- Історія німецької мови
- Аналітичне читання (німецька мова)
- Теоретична фонетика німецької мови
- Німецька мова за фільмами
- Теоретична граматика німецької мови
- Лексикологія німецької мови
- Актуальні питання навчання німецької мови в умовах НУШ
- Сучасний український та англійський фантастичний роман
- Шкільний курс зарубіжної літератури (історія й аналітика)
- Історія англійського роману: від Л. Стерна до Ст. Кінга
- Жанрові системи української та британської прози кінця XVIII – середини ХІХ ст.
- Англомовна поезія: від середніх віків до сучасності
- Типологія і поетика літератури віртуальності
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Українська мова і література)/Середня освіта (Українська мова і література. Зарубіжна література)- Практикум з виразного читання
- Основи віршознавства
- Літературне краєзнавство
- Історична граматика української мови
- Лінгвістичний аналіз тексту
- Стилістика української мови
- Українська діалектологія
- Дитяча література
- Культура української мови
- Воєнний/антивоєнний дискурс у сучасній українській літературі
- Методичний кейс вчителя української мови і літератури в НУШ
- Західнослов’янські літератури ХХ ст. (польська, чеська, словацька)
- Фольклор слов’янських народів
- Українська школа польського романтизму
- Психологія літературної творчості
- Дизайн уроку української мови та літератури в НУШ
- Організація навчальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами на уроках словесності
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Інформатика)/Середня освіта Інформатика. Англійська мова для інформатики- Технології дистанційного навчання
- Історія інформатики
- Вступ до електроніки
- Математичні основи інформатики
- Основи робототехніки
- Розв’язування олімпіадних задач з інформаційних технологій
- Штучний інтелект в педагогічній діяльності
- 3 D моделювання
- Гейм- технології
- Основи веб-дизайну
- Обєктно-орієнтовне програмування на PROCESSING
- Інформатика в початковій школі
- Цифрова творчість в НУШ
- Створення проєктів в Scratch
- Розв’язування олімпіадних задач з програмування
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Трудове навчання та технології). Інформатика- Технології меблевого виробництва
- Ландшафтний дизайн
- Художня вишивка
- Технології виготовлення виробів з деревини
- Технології виготовлення виробів з металу
- Основи систем автоматизованого проєктування
- Технологія виготовлення народної ляльки
- Технологія виготовлення м’якої іграшки
- Художнє проєктування
- Народні ремесла
- Технологія виготовлення виробів з текстильних матеріалів
- Основи дизайну
- Технології оздоблення художніх виробів з деревини
- Художні техніки декоративно-прикладного мистецтва
- Креативне рукоділля
- Сучасні техніки художньої обробки матеріалів
- Історія техніки
- Технологія побутової діяльності
- Основи стандартизації, метрологія та технічних вимірювань
- Технології художньої обробки деревини
- Технології дистанційного навчання
- Історія інформатики
- Вступ до електроніки
- Математичні основи інформатики
- Основи робототехніки
- Розв’язування олімпіадних задач з інформаційних технологій
- Штучний інтелект в педагогічній діяльності
- 3 D моделювання
- Гейм- технології
- Основи веб-дизайну
- Обєктно-орієнтовне програмування на PROCESSING
- Інформатика в початковій школі
- Цифрова творчість в НУШ
- Створення проєктів в Scratch
- Розв’язування олімпіадних задач з програмування
Освітньо-професійна програма Дошкільна освіта /Дошкільна освіта. Спеціальна освіта (Логопедія)- Методика навчання іноземної мови в ЗДО
- Етнографія дитинства
- Розвиток і виховання дітей раннього віку
- Організаційно-методичний супровід різновікової групи
- Комп’ютерні технології в роботі з дітьми
- Інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті
- Художньо-мовленнєва діяльність дітей дошкільного віку
- Цікава грамота у ЗДО
- Теорія та технології розвитку дитячої художньої творчості
- Виховання обдарованих дітей
- Теорія та методика співпраці ЗДО з родинами
- Організація дослідно-експериментальної діяльності дітей у природі
- Виховання соціальної поведінки дошкільників
- Методика проведення занять з народознавства
- Наступність ЗДО і початкової школи
- Адаптація дитини до умов закладу дошкільної освіти
- Розвиваючі ігри для дітей дошкільного віку та дітей з ООП
- Педагогічна етика вихователя закладу дошкільної освіти
- Технології формування екологічної культури у дошкільників
- Організація проектної діяльності в ЗДО
- Методичне керівництво логіко-математичним розвитком дітей дошкільного віку
- Інтегроване навчання дітей дошкільного віку
- Дошкільна освіта в сучасних зарубіжних педагогічних концепціях
- Неформальна освіта дітей дошкільного віку
- Порівняльна дошкільна педагогіка
- Ігри в логопедичній роботі з дошкільниками
- Діагностика логопедичних порушень з логопропедевтикою
- Методика логопедичної роботи з дітьми з ТПМ
- Модерні логопедичні технології
- Нетрадиційні методи корекційно-компенсаторної роботи з розвитку і корекції мовлення
- Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям
- Оздоровчі технології та діагностичні методики фізичного розвитку дітей дошкільного віку
- Основи дефектологі
- Основи логопедичного массажу
- Сенсорна інтеграція дітей з мовленнєвими порушеннями
- Спеціальна методика розвитку мовлення дітей із загальним недорозвитком
- Фізична реабілітація та логопедична гімнастика
Освітньо-професійна програма Початкова освіта/Початкова освіта. Англійська мова- Практикум із розв’язування задач
- Вивчення елементів геометрії в початковій школі
- Вивчення елементів алгебри в початковій школі
- Інноваційні технології навчання математики в початковій школі
- Практикум із розвитку мовлення
- Практикум з українського правопису
- Лінгводидактичний аналіз тексту у курсі рідної мови
- Вивчення орфограм на уроках української мови в початковій школі
- Технології STEM-освіти в процесі вивчення природничої галузі в НУШ
- Технології дистанційного навчання в НУШ
- Проєктна діяльність в початкових класах
- Організація спостережень за природою
- Практикум із вивчення неживої природи
- Організація дослідницько-експериментальної діяльності дітей в природі
- Наступність у роботі ЗДО і початкової школи
- Робота з батьками в початковій школі
- Особливості роботи з підручником в початковій школі
- Етнографія дитинства
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів
- Теорія і технології розвитку дитячої художньої творчості
- Художня праця та основи дизайну
- Медіадидактика в початковій освіті
- Основи педагогічної інноватики
- Організація освітньо-виховного процесу в сільській початковій школі
- Професійна адаптація вчителя початкової школи
- Початкова освіта в зарубіжних концепціях
- Культурно-дозвіллєва діяльність в літніх оздоровчих таборах
- Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям
- Педагогічні технології у початковій освіті
- Технології навчання освітніх галузей в початковій школі
- Педагогіка сімейного виховання
- Психологія дитячого колективу
- Англійська дитяча література
- Німецька дитяча література
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Історія)/Середня освіта (Історія). Музейна справа- Спеціальні історичні дисципліни.
- Історична географія
- Історичне краєзнавство
- Екскурсознавство
- Філософія історії
- Туристичне краєзнавство
- Музеєзнавство
- Етика та естетика
- Джерелознавство історії України
- Етнологія України
- Генеалогія
- Історія релігії
- Історія релігій в Україні
- Політична історія України середини ХХ ст.‒ поч. ХХІ ст.
- Елітознавство
- Національні меншини України між світовими війнами
- Проблеми суспільних трансформацій у країнах Центральної і Східної Європи
- Методологія історії
- Дистанційно-професійна комунікація вчителя історії
- Практичне музеєзнавство
- Волинська біографістика
- Релігійний туризм
- Філософія повсякденності
- Гурткова робота в ЗЗСО
- Музейна педагогіка
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Образотворче мистецтво). Дизайн освітнього середовища- Скульптура малих форм
- Етика, естетика
- Дизайн
- Станковий живопис
- Писанкарство
- Українська художня культура
- Зарубіжна художня культура
- Гурткова робота з мистецтва
- Основи художньої майстерності
- Паперопластика
- Естамп
- Копіювання зі зразків
- Акриловий живопис
- Художня обробка тканини
- Дизайн текстилю
- Художня фотографія
- Основи оформлювального мистецтва
- Декоративні розписи України
- Стилі та напрямки українського образотворчого мистецтва
- Техніки та матеріали в образотворчому мистецтві
- Техніки графіки
- Етнодизайн і народне мистецтво України
- Мистецтво регіону
- Декоративно-орнаментальне мистецтво
- Основи графічного дизайну
- Ілюстрація та дизайн книги
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Музичне мистецтво). Хореографія- Історія мистецтв народів світу
- Історія театру та кіномистецтва
- Історія музичної освіти України
- Актуальні питання розвитку української вокальної педагогіки
- Аналіз вокально-хорових творів
- Хорознавство та хорове аранжування
- Теорія і практика роботи з дитячим вокально-хоровим колективом
- Теорія і практика роботи з дитячим вокально-інструментальним колективом
- Оркестровий клас
- Цифрова грамотність учителя музичного мистецтва
- Музична інформатика
- Сучасні арт-технології
- Українська народна музична творчість
- Сучасна українська музика
- Сучасне українське мистецтво
- Практикум ШПР
- Сценічна майстерність
- Історія хореографічного костюму
- Базова хореографічна термінологія
- Основи хореографічної педагогіки
- Народознавство та хореографічний фольклор України
- Історико-побутовий та сучасний бальний танець
- Танці народів світу
- Теоретичні основи хореографічного мистецтва
- Сучасні форми організації хореографічної діяльності в закладах освіти
- Мистецтво балетмейстера
- Професійно-особистісне становлення вчителя музичного мистецтва
- Урок музичного мистецтва у міждисциплінарному вимірі
- Історія органного мистецтва
- Органне виконання
- Органознавство
- Церковний устав
- Літургіка
- Церковний спів
- Історія стилів у мистецтві
- Ритміка та хореографія
- Класичний танець
- Народний танець
- Композиція та постановка танцю
- Практикум роботи з дитячим хореографічним колективом
Освітньо-професійна програма Психологія. Інклюзивна освіта- 1. Основи психогігієни та психопрофілактики
2. Гендерна психологія
3. Психологія мотивації та емоцій
4. Основи саморегуляції та самовиховання
5. Психологія криз та посттравматичних стресових розладів
6. Психологія булінгу та віктимної поведінки
7. Психологія релігії
8. Психологія маніпулювання та впливу
9. Основи конфліктології
10. Психологія масової комунікації та медіаосвіти
11. Проєктивна психодіагностика
12. Психологія віртуального середовища та кібербезпеки
13. Психологія агресії та суїцидальної поведінки
14. Психологія сексуальності
15. Психологія надзвичайних ситуацій
16. Військова психологія
17. Основи арт-терапії
18. Основи групової психотерапії
19. Основи психогенетики
20. Екологічна психологія
21. Психологія адиктивної поведінки
22. Психологія коучингу
23. Психологія інтелекту та креативності
24. Емоційне благополуччя
25. Психологія залежностей
26. Медіапсихологія
27. Психологія сім’ї з основами сімейного консультування
28. Технології роботи вчителя та асистента в умовах інтегрованого та інклюзивного навчання
29. Тренінг емоційного розвитку дітей з особливими освітніми потребами
30. Психолого-педагогічна діагностика та відбір дітей з особливими освітніми потребами у спеціальні заклади
31. Психолого-педагогічний супровід дітей з розладами аутичного спектру
32. Психолінгвістика
33. Психологічний відбір та оцінка персоналу
34. Психологія реклами
35. Психологія співзалежних стосунків
36. Психологія управління.
37. Психологічна експертиза
38. Психокорекція емоційного вигорання
39. Психологія лідерства
40. Цифрова психологія: вплив соціальних мереж на психіку
41. Основи адиктології
42. Соціальні стартапи та інновації
Освітньо-професійна програма Соціальна робота/ Соціальна робота. Практична психологія- Основи теорії гендеру
- Теорія та історія соціального виховання
- Психологія особистості
- Технології соціально-педагогічної роботи
- Основи патопсихології та психотерапії
- Психологічна діагностика та корекція
- Методика роботи з дитячими та молодіжними організаціями
- Психологічне консультування
- Психолого-педагогічні основи роботи з обдарованими дітьми
- Педагогіка сімейного виховання
- Психологія релігії
- Психологія мотивації та емоцій
- Основи психогігієни та психопрофілактики
- Медіація та соціальна робота
- Основи медичних знань
- Теорія і практика групової роботи
- Конфліктологія
- Профілактика негативних явищ в суспільстві
- Сімейне консультування
- Соціальна робота в системі соціального захисту
- Гендерні аспекти соціальної роботи
- Супервізія діяльності соціальних служб
- Соціальне партнерство
- Соціальна реабілітація
- Медіапсихологія
- Психологія віртуального середовища і кібербезпека
- Психологія лідерства
- Психологія інклюзивного середовища
- Основи арт-терапії
- Психологія девіантної поведінки
- Психологія коучингу
- Військова психологія
- Психологічні основи інклюзивного освітнього простору
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Фізична культура) / Середня освіта (Фізична культура). Туристична робота в закладах освіти- Основи класичного масажу
- Організація проведення туристичних походів
- Спортивний туризм
- Діяльність туристичної самодіяльної організації
- Історія фізичної культури
- Спортивно-педагогічне вдосконалення за вибором (футбол, баскетбол, волейбол, легка атлетика, атлетизм, туризм, бадмінтон)
- Топографія і орієнтування
- Організація клубної та гурткової роботи в ЗЗСО
- Організація краєзнавчо-туристичної діяльності
- Інноваційні технології фізичної культури.
- Організація і методика спортивно-туристичної роботи
- Основи спортивного тренування
- Командні спортивні ігри з шкільної програми ( настільний теніс, бейсбол, флорбол, регбі – 5, доджбол, панна, корфбол, хокей на траві, рінго, алтимат фризбі)
- Індивідуальні спортивні ігри з шкільної програми (городки, шахи, шашки, атлетизм, дартс)
- Футзал
- Чирлідинг
- Фітнес технології (ритміка і хореографія, аеробіка, фітнес - йога)
- Секційна робота у закладах позашкільної та загальної середньої освіти
- Оздоровча фізична культура
- Фізична реабілітація спортсмена
- Технічні засоби у фізичній реабілітації
- Військово - спортивні ігри
- Пляжний бадмінтон (airschatl)
- Пляжний волейбол
- Рятувальне багатоборство (Школа безпеки)
- Скандинавська ходьба
- Бадмінтон
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Біологія та здоров'я людини)/ Середня освіта (Біологія та здоров'я людини. Географія)- Біогеографія
- Біологічна номенклатура
- Валеологія харчування
- Використання інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах
- Вікова фізіологія та шкільна гігієна
- Геологія
- Гідроботаніка
- Фізико-хімічні методи аналізу довкілля
- Хімія органічна
- Хімія неорганічна
- Хімія аналітична
- Охорона довкілля
- Екосистемологія
- Заповідна справа
- Здоров’я сім’ї та репродуктивне здоров’я
- Інноваційні технології в біологічній освіті
- Освіта для сталого розвитку
- Історія біології
- Квітникарство та садівництво
- Краєзнавство
- Лікарські рослини
- Лісові ресурси
- Квіткові рослини
- Методика формування ключових компетентностей НУШ
- Цифрові інструменти для організації навчання біології, основ здоров’я та географії
- Мікологія
- Молекулярна біологія
- Молекулярні основи метаболізму
- Моніторинг довкілля
- Моніторинг здоров’я
- Оздоровчі технології
- Туристичні ресурси України
- Радіобіологія
- Зоопсихологія
- Фізична реабілітація
- Фізіологія ВНД
- Імунологія
- Еволюційна біологія
- Біологія індивідуального розвитку
- Сільське господарство
- Регіональна дендрологія
- Гідрологія
- Збалансоване природокористування
- Краєзнавство і туризм
- Рекреаційна географія
- Географія культури і релігій
- Географія населення
- Географія світового господарства
- Біоіндикація
Освітньо-професійна програма Еколог/ Екологія. Заповідна справа- Радіобіологія
- Радіоекологія
- Екологія рослин та тварин
- Популяційна екологія
- Фітоценологія
- Рекреаційний потенціал агроландшафтів
- Регіональна дендрологія
- Квітникарство і садівництво
- Основи садово-паркового господарства
- Регіональні екологічні проблеми
- Озеленення населених місць
- Лісівництво та лісові ландшафти
- Організація контролю якості води, ґрунту, повітря
- Стратегія сталого розвитку
- Екологічна біотехнологія
- Біобезпека генетично модифікованих організмів
- Біотехнологія та генна інженерія
- Екологічне краєзнавство
- Туристичні ресурси України
- Мікробіологія
- Біоіндикація
- Біогеографія
- Екосистемологія
- Управління якістю с/г продукції
- Органічне землеробство
- Мікологія
- Соціальна екологія
- Охорона довкілля
- Розробка екологічних проектів
- Відновлювана енергетика
- Основи здорового способу життя
- Екотоксикологія
- Еволюційна біологія
- Регіональне біорізноманіття
- Екологічне інспектування
- Лікарські рослини
- Основи пермакультури
- Гідрологія
- Гідроботаніка
- Експериментальні методи дослідження в екології
- Екологія харчових виробництв
- Біологічні інвазії
- Основи здорового харчування
- Екологічна морфологія та фізіологія людини
- Зоопсихологія
- Позаурочні та позашкільні форми екологічної освіти
Примітка: Загальна кількість кредитів ЄКТС на вибіркові навчальні дисципліни циклу професійної підготовки – 44 (по 4 кредити ЄКТС на кожну дисциплін, обрати – 11 навчальних дисциплін):
ІІ курс (1 дисципліна у І семестрі, 2 дисципліни у ІІ семестрі);
ІІІ курс (по 2 дисципліни у І та ІІ семестрах);
ІV курс (по 2 дисципліни у І та ІІ семестрах).
- Скорочений термін навчання (2 роки )
- Освітньо-професійна програма Середня освіта (Трудове навчання та технології)
- Технології меблевого виробництва
- Ландшафтний дизайн
- Художня вишивка
- Технології виготовлення виробів з деревини
- Технології виготовлення виробів з металу
- Основи систем автоматизованого проєктування
- Технологія виготовлення народної ляльки
- Технологія виготовлення м’якої іграшки
- Художнє проєктування
- Народні ремесла
- Технологія виготовлення виробів з текстильних матеріалів
- Основи дизайну
- Технології оздоблення художніх виробів з деревини
- Художні техніки декоративно-прикладного мистецтва
- Креативне рукоділля
- Сучасні техніки художньої обробки матеріалів
- Історія техніки
- Технологія побутової діяльності
- Основи стандартизації, метрологія та технічних вимірювань
- Технології художньої обробки деревини
Освітньо-професійна програма Дошкільна освіта- Методика навчання іноземної мови в ЗДО
- Етнографія дитинства
- Розвиток і виховання дітей раннього віку
- Організаційно-методичний супровід різновікової групи
- Комп’ютерні технології в роботі з дітьми
- Інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті
- Художньо-мовленнєва діяльність дітей дошкільного віку
- Цікава грамота у ЗДО
- Теорія та технології розвитку дитячої художньої творчості
- Виховання обдарованих дітей
- Теорія та методика співпраці ЗДО з родинами
- Організація дослідно-експериментальної діяльності дітей у природі
- Виховання соціальної поведінки дошкільників
- Методика проведення занять з народознавства
- Наступність ЗДО і початкової школи
- Адаптація дитини до умов закладу дошкільної освіти
- Розвиваючі ігри для дітей дошкільного віку та дітей з ООП
- Педагогічна етика вихователя закладу дошкільної освіти
- Технології формування екологічної культури у дошкільників
- Організація проектної діяльності в ЗДО
- Методичне керівництво логіко-математичним розвитком дітей дошкільного віку
- Інтегроване навчання дітей дошкільного віку
- Дошкільна освіта в сучасних зарубіжних педагогічних концепціях
- Неформальна освіта дітей дошкільного віку
- Порівняльна дошкільна педагогіка
- Ігри в логопедичній роботі з дошкільниками
- Діагностика логопедичних порушень з логопропедевтикою
- Методика логопедичної роботи з дітьми з ТПМ
- Модерні логопедичні технології
- Нетрадиційні методи корекційно-компенсаторної роботи з розвитку і корекції
- мовлення
- Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям
- Оздоровчі технології та діагностичні методики фізичного розвитку дітей дошкільного віку
- Основи дефектологі
- Основи логопедичного масажу
- Сенсорна інтеграція дітей з мовленнєвими порушеннями
- Спеціальна методика розвитку мовлення дітей із загальним недорозвитком
- Фізична реабілітація та логопедична гімнастика
Освітньо-професійна програма Початкова освіта- Практикум із розв’язування задач
- Вивчення елементів геометрії в початковій школі
- Вивчення елементів алгебри в початковій школі
- Інноваційні технології навчання математики в початковій школі
- Практикум із розвитку мовлення
- Практикум з українського правопису
- Лінгводидактичний аналіз тексту у курсі рідної мови
- Вивчення орфограм на уроках української мови в початковій школі
- Технології STEM-освіти в процесі вивчення природничої галузі в НУШ
- Технології дистанційного навчання в НУШ
- Проєктна діяльність в початкових класах
- Організація спостережень за природою
- Практикум із вивчення неживої природи
- Організація дослідницько-експериментальної діяльності дітей в природі
- Наступність у роботі ЗДО і початкової школи
- Робота з батьками в початковій школі
- Особливості роботи з підручником в початковій школі
- Етнографія дитинства
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів
- Теорія і технології розвитку дитячої художньої творчості
- Художня праця та основи дизайну
- Медіадидактика в початковій освіті
- Основи педагогічної інноватики
- Організація освітньо-виховного процесу в сільській початковій школі
- Професійна адаптація вчителя початкової школи
- Початкова освіта в зарубіжних концепціях
- Культурно-дозвіллєва діяльність в літніх оздоровчих таборах
- Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям
- Педагогічні технології у початковій освіті
- Технології навчання освітніх галузей в початковій школі
- Педагогіка сімейного виховання
- Психологія дитячого колективу
- Англійська дитяча література
- Німецька дитяча література
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Музичне мистецтво)- Історія мистецтв народів світу
- Історія театру та кіномистецтва
- Історія музичної освіти України
- Актуальні питання розвитку української вокальної педагогіки
- Аналіз вокально-хорових творів
- Хорознавство та хорове аранжування
- Теорія і практика роботи з дитячим вокально-хоровим колективом
- Теорія і практика роботи з дитячим вокально-інструментальним колективом
- Оркестровий клас
- Цифрова грамотність учителя музичного мистецтва
- Музична інформатика
- Сучасні арт-технології
- Українська народна музична творчість
- Сучасна українська музика
- Сучасне українське мистецтво
- Практикум ШПР
- Сценічна майстерність
- Історія хореографічного костюму
- Базова хореографічна термінологія
- Основи хореографічної педагогіки
- Народознавство та хореографічний фольклор України
- Історико-побутовий та сучасний бальний танець
- Танці народів світу
- Теоретичні основи хореографічного мистецтва
- Сучасні форми організації хореографічної діяльності в закладах освіти
- Мистецтво балетмейстера
- Професійно-особистісне становлення вчителя музичного мистецтва
- Урок музичного мистецтва у міждисциплінарному вимірі
- Історія органного мистецтва
- Органне виконання
- Органознавство
- Церковний устав
- Літургіка
- Церковний спів
- Історія стилів у мистецтві
- Ритміка та хореографія
- Класичний танець
- Народний танець
- Композиція та постановка танцю
- Практикум роботи з дитячим хореографічним колективом
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Образотворче мистецтво)- Скульптура малих форм
- Етика, естетика
- Дизайн
- Станковий живопис
- Писанкарство
- Українська художня культура
- Зарубіжна художня культура
- Гурткова робота з мистецтва
- Основи художньої майстерності
- Паперопластика
- Естамп
- Копіювання зі зразків
- Акриловий живопис
- Художня обробка тканини
- Дизайн текстилю
- Художня фотографія
- Основи оформлювального мистецтва
- Декоративні розписи України
- Стилі та напрямки українського образотворчого мистецтва
- Техніки та матеріали в образотворчому мистецтві
- Техніки графіки
- Етнодизайн і народне мистецтво України
- Мистецтво регіону
- Декоративно-орнаментальне мистецтво
- Основи графічного дизайну
- Ілюстрація та дизайн книги
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Фізична культура)- Основи класичного масажу
- Організація проведення туристичних походів
- Спортивний туризм
- Діяльність туристичної самодіяльної організації
- Історія фізичної культури
- Спортивно-педагогічне вдосконалення за вибором (футбол, баскетбол, волейбол, легка атлетика, атлетизм, туризм, бадмінтон)
- Топографія і орієнтування
- Організація клубної та гурткової роботи в ЗЗСО
- Організація краєзнавчо-туристичної діяльності
- Інноваційні технології фізичної культури.
- Організація і методика спортивно-туристичної роботи
- Основи спортивного тренування
- Командні спортивні ігри з шкільної програми (настільний теніс, бейсбол, флорбол, регбі – 5, доджбол, панна, корфбол, хокей на траві, рінго, алтимат фризбі)
- Індивідуальні спортивні ігри з шкільної програми (городки, шахи, шашки, атлетизм, дартс)
- Футзал,
- Чирлідинг
- Фітнес технології (ритміка і хореографія, аеробіка, фітнес - йога)
- Секційна робота у закладах позашкільної та загальної середньої освіти
- Оздоровча фізична культура
- Фізична реабілітація спортсмена
- Технічні засоби у фізичній реабілітації
- Військово - спортивні ігри
- Пляжний бадмінтон (airschatl)
- Пляжний волейбол
- Рятувальне багатоборство (Школа безпеки)
- Скандинавська ходьба
- Бадмінтон
Примітка: Загальна кількість кредитів ЄКТС на вибіркові навчальні дисципліни циклу професійної підготовки – 28 (по 4 кредити ЄКТС на кожну дисципліну, обрати – 7 навчальних дисциплін):
І курс скорочений термін навчання (1 дисципліну у І семестрі та 2 дисципліни у ІІ семестрі);
ІІ курс скорочений термін навчання (по 2 дисципліни у І та ІІ семестрах).
Каталог вибіркових освітніх компонентів (Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти) (Скорочений термін навчання)
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Фізична культура) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Музичне мистецтво) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Образотворче мистецтво) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Трудове навчання та технології) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Дошкільна освіта 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Початкова освіта 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Українська мова і література ) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Історія) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Інформатика) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Екологія 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Біологія та здоров'я людини) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Мова і література (англійська)) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Соціальна робота 2023-2024 н.р.