- Скорочений термін навчання (3 роки )
- Освітньо-професійна програма Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)
- Практичний курс німецької мови (рівень А1)
- Практичний курс польської мови (рівень А1)
- Інформаційні технології у навчанні англійської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А1+)
- Практичний курс німецької мови (рівень В1+)
- Практична фонетика німецької мови
- Практична фонетика польської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А2)
- Практичний курс німецької мови (рівень В2)
- Практичний курс польської мови (рівень А2)
- Практична граматика німецької мови (морфологія)
- Особливі випадки граматики сучасної англійської мови
- Практична граматика польської мови
- Історія англійської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А2+)
- Практичний курс німецької мови (рівень В2+)
- Дистанційні технології на уроці англійської мови
- Практичний курс польської мови (рівень А2+)
- Практична граматика німецької мови (синтаксис)
- Аналітичне читання (англійська мова)
- Теоретична фонетика англійської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень В1)
- Сучасна лінгводидактика англійської мови
- Практичний курс польської мови (рівень В1)
- Загальнотеоретичний курс німецької мови
- Теоретична граматика англійської мови
- Лінгвокраїнознавство німецькомовних країн
- Ділова англомовна комунікація
- Практикум зі стилістики англійської мови
- Ділова німецькомовна комунікація
- Стилістика польської мови
- Сучасна англійська література
- Мова і міжкультурна комунікація
- Стилістика англійської мови
- Лексикологія англійської мови
- Сучасні аспекти навчання англійської мови в ЗДО
- Актуальні питання навчання англійської мови в умовах НУШ
- Використання моделі змішаного навчання у вивченні англійської мови у ЗЗСО
- Використання діджитальних технологій на уроках англійської мови
- Англійська мова за фільмами
- Лексичні та фразеологічні інновації сучасної англійської мови
- Лінгвокраїнознавство англомовних країн
- Інформаційні технології у навчанні іноземних мов
- Сучасний український та англійський фантастичний роман
- Шкільний курс зарубіжної літератури (історія й аналітика)
- Історія англійського роману: від Л. Стерна до Ст. Кінга
- Жанрові системи української та британської прози кінця XVIII – середини ХІХ ст.
- Англомовна поезія: від середніх віків до сучасності
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Німецька, англійська мови та зарубіжна література)1. Практичний курс англійської мови (рівень А1)
2. Практичний курс англійської мови (рівень В1)
3. Практичний курс польської мови (рівень А1)
4. Практичний курс англійської мови (рівень А1+)
5. Практичний курс англійської мови (рівень В1+)
6. Практична фонетика англійської мови
7. Практична фонетика польської мови
8. Практичний курс англійської мови (рівень А2)
9. Практичний курс англійської мови (рівень В2)
10. Практичний курс польської мови (рівень А2)
11. Практична граматика англійської мови (морфологія)
12. Особливі випадки граматики сучасної німецької мови
13. Практична граматика польської мови
14. Історія німецької мови
15. Практичний курс англійської мови (рівень А2+)
16. Практичний курс англійської мови (рівень В2+)
17. Практичний курс польської мови (рівень А2)
18. Практична граматика англійської мови (синтаксис)
19. Аналітичне читання (німецька мова)
20. Теоретична фонетика німецької мови
21. Практичний курс польської мови (рівень В1)
22. Загальнотеоретичний курс англійської мови
23. Теоретична граматика німецької мови
24. Лінгвокраїнознавство англомовних країн
25. Ділова німецькомовна комунікація
26. Ділова англомовна комунікація
27. Стилістика польської мови
28. Сучасна англійська література
29. Мова і міжкультурна комунікація
30. Лексикологія німецької мови
31. Література англомовних країн
32. Контрастивна граматика німецької та української мов
33. Сучасні аспекти навчання німецької мови в ЗДО
34. Актуальні питання навчання німецької мови в умовах НУШ
35. Використання моделі змішаного навчання у вивченні іноземної мови у ЗЗСО
36. Використання діджитальних технологій на уроках німецької мови
37. Лексичні та фразеологічні інновації сучасної англійської мови
38. Німецька мова за фільмами.
39. Інформаційні технології у навчанні іноземних мов.
40. Сучасний український та англійський фантастичний роман
41. Шкільний курс зарубіжної літератури (історія й аналітика)
42. Історія англійського роману: від Л. Стерна до Ст. Кінга
43. Англійська література в шкільному курсі зарубіжної літератури
44. Жанрові системи української та британської прози кінця XVIII – середини ХІХ ст.
45. Англомовна поезія: від середніх віків до сучасності
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Польська, англійська мови та зарубіжна література)- Практичний курс німецької мови (рівень А1)
- Практичний курс англійської мови рівень А1
- Практичний курс німецької мови (рівень В1)
- Практичний курс англійської мови (рівень В1)
- Інформаційні технології у навчанні іноземних мов
- Практичний курс німецької мови (рівень А1+)
- Практичний курс англійської мови рівень А1+
- Практичний курс німецької мови (рівень В1+)
- Польський політичний та медійний дискурс
- Практична фонетика німецької мови
- Поляки – лауреати Нобелівської премії (у всіх галузях)
- Особливості перекладу художнього тексту з польської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А2)
- Практичний курс англійської мови (рівень А2)
- Практичний курс німецької мови (рівень В2)
- Практичний курс англійської мови (рівень В2)
- Практична граматика німецької мови (морфологія)
- Особливі випадки граматики сучасної англійської мови
- Практичний курс німецької мови (рівень А2+)
- Практичний курс англійської мови (рівень А2+)
- Практична граматика німецької мови (синтаксис)
- Практичний курс англійської мови (рівень В1+)
- Практикум із професійної комунікації (польська мова)
- Лінгвокраїнознавство німецькомовних країн
- Практичний курс німецької мови (рівень В2+)
- Практичний курс англійської мови (рівень В2+)
- Практикум зі стилістики англійської мови
- Стилістика польської мови
- Вступ до літературознавства.
- Сучасна англійська література.
- Мова і міжкультурна комунікація
- Література німецькомовних країн
- Література англомовних країн
- Актуальні питання навчання англійської мови в умовах НУШ
- Використання моделі змішаного навчання у вивченні іноземної мови у ЗЗСО
- Використання діджитальних технологій на уроці іноземної мови
- Сучасний український та англійський фантастичний роман
- Шкільний курс зарубіжної літератури (історія й аналітика)
- Історія англійського роману: від Л. Стерна до Ст. Кінга
- Жанрові системи української та британської прози кінця XVIII – середини ХІХ ст.
- Англомовна поезія: від середніх віків до сучасності
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Українська мова і література)/Середня освіта (Українська мова і література. Зарубіжна література)- Практикум з виразного читання
- Основи віршознавства
- Літературне краєзнавство
- Порівняльне літературознавство
- Історична граматика української мови
- Лінгвістичний аналіз тексту
- Загальне мовознавство
- Стилістика української мови
- Українська діалектологія
- Дитяча література
- Культура української мови
- Вивчення творчості шістдесятників
- Воєнний/антивоєнний дискурс у сучасній українській літературі
- Методика підготовки до НМТ з української мови та літератури
- Методичний кейс вчителя української мови і літератури в НУШ
- Польська література XIX – XX ст.
- Західнослов’янські літератури ХХ ст. (польська, чеська, словацька)
- Фольклор слов’янських народів
- Українська школа польського романтизму
- Психологія літературної творчості
- Дизайн уроку української мови та літератури в НУШ
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Інформатика)/Середня освіта Інформатика. Англійська мова для інформатики- Використання програмних засобів у професійній діяльності
- Технології дистанційного навчання
- Вступ до електроніки
- Архітектура та апаратне забезпечення комп’ютерних систем
- Основи робототехніки
- Розв’язування олімпіадних задач з інформатики
- Штучний інтелект в педагогічній діяльності
- 3 D моделювання
- Створення проектів в Scratch
- Гейм- технології
- Факт-чек: довіряй-перевіряй
- Обєктно-орієнтовне програмування на PROCESSING
- Інформатика та суспільство
- Інформатика в початковій школі
- Цифрова творчість в НУШ
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Трудове навчання та технології). Інформатика- Використання програмних засобів у професійній діяльності
- Технології дистанційного навчання
- Вступ до електроніки
- Архітектура та апаратне забезпечення комп’ютерних систем
- Основи робототехніки
- Розв’язування олімпіа них задач зінформатики
- Створення проектів в Scratch
- Гейм- технології
- Факт-чек: довіряй-перевіряй
- Обєктно-орієнтовне програмування на PROCESSING
- Інформатика та суспільство
- Інформатика в початковій школі
- Цифрова творчість в НУШ
- Технології меблевого виробництва
- Технології виготовлення виробів з деревини
- Технології виготовлення виробів з металу
- Основи систем автоматизованого проєктування
- Технологія виготовлення народної ляльки
- Технологія виготовлення м’якої іграшки
- Художнє проєктування
- Народні ремесла
- Технологія виготовлення виробів з текстильних матеріалів
- Основи дизайну
- Технології оздоблення художніх виробів з деревини
- Художні техніки декоративно-прикладного мистецтва
- Креативне рукоділля
- Сучасні техніки художньої обробки матеріалів
- Історія техніки
- Технологія побутової діяльності
- Основи стандартизації, метрологія та технічних вимірювань
- STEM-проєкти в технологічній освітній галузі
- Технології художньої обробки деревини
Освітньо-професійна програма Дошкільна освіта /Дошкільна освіта. Спеціальна освіта (Логопедія)- Методика навчання іноземної мови в ЗДО
- Художня праця та основи дизайну
- Етнографія дитинства
- Розвиток і виховання дітей раннього віку
- Організаційно-методичний супровід різновікової групи
- Комп’ютерні технології в роботі з дітьми
- Інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті
- Теорія та технології розвитку дитячої художньої творчості
- Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям
- Виховання обдарованих дітей
- Теорія та методика співпраці ЗДО з родинами
- Організація дослідно-експериментальної діяльності дітей у природі
- Виховання соціальної поведінки дошкільників
- Методика проведення занять з народознавства
- Наступність ЗДО і початкової школи
- Адаптація дитини до умов закладу дошкільної освіти
- Розвиваючі ігри для дітей дошкільного віку та дітей з ООП
- Педагогічна етика вихователя закладу дошкільної освіти
- Технології формування екологічної культури у дошкільників
- Оздоровчі технології та діагностичні методики фізичного розвитку дітей
- Організація проектної діяльності в ЗДО
- Методичне керівництво логіко-математичним розвитком дітей дошкільного віку
- Інтегроване навчання дітей дошкільного віку
- Дошкільна освіта в сучасних зарубіжних педагогічних концепціях
- Неформальна освіта дітей дошкільного віку
- Порівняльна дошкільна педагогіка
- Арт-терапія у роботі з дітьми дошкільного віку
- Ігри в логопедичній роботі з дошкільниками
- Діагностика логопедичних порушень з логопропедевтикою
- Діловодство спеціального педагога
- Методика логопедичної роботи з дітьми з ТПМ
- Мовленнєві та сенсорні системи і їх порушення
- Модерні логопедичні технології
- Нетрадиційні методи корекційно-компенсаторної роботи з розвитку і корекці мовлення
- Основи дефектології
- Основи логопедичного масажу
- Основи теорії і практики логодидактики
- Основи раннього втручання
- Психолого-педагогічні основи логопедії з історією
- Сенсорна інтеграція дітей з мовленнєвими порушеннями
- Спеціальна методика розвитку мовлення дітей із загальним недорозвитком
- Теорія та методика виховання дітей з тяжкими порушеннями мовлення
- Фізична реабілітація та логопедична гімнастика
Освітньо-професійна програма Початкова освіта/Початкова освіта. Англійська мова- Практикум із розв’язування задач
- Вивчення елементів геометрії в початковій школі
- Вивчення елементів алгебри в початковій школі
- Інноваційні технології навчання математики в початковій школі
- Практикум із розвитку мовлення
- Практикум з українського правопису
- Лінгводидактичний аналіз тексту у курсі рідної мови
- Вивчення орфограм на уроках української мови в початковій школі
- Технології STEM-освіти в процесі вивчення природничої галузі в НУШ
- Технології дистанційного навчання в НУШ
- Проєктна діяльність в початкових класах
- Організація спостережень за природою
- Практикум із вивчення неживої природи
- Організація дослідницько-експериментальної діяльності дітей в природі
- Наступність у роботі ЗДО і початкової школи
- Робота з батьками в початковій школі
- Особливості роботи з підручником в початковій школі
- Етнографія дитинства
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів
- Теорія і технології розвитку дитячої художньої творчості
- Художня праця та основи дизайну
- Медіадидактика в початковій освіті
- Основи педагогічної інноватики
- Організація освітньо-виховного процесу в сільській початковій школі
- Професійна адаптація студента до роботи в початковій школі
- Початкова освіта в зарубіжних концепціях
- Культурно-дозвіллєва діяльність в літніх оздоровчих таборах
- Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям
- Педагогічні технології у початковій освіті
- Технології навчання освітніх галузей в початковій школі
- Педагогіка сімейного виховання
- Психологія дитячого колективу
- Англійська дитяча література
- Німецька дитяча література
- Практичний курс англійської мови
- Практичний курс німецької мови/ Практичний курс польської мови
- Практична граматика англійської мови
- Практична граматика німецької мови / Практична граматика польської мови
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Історія)/Середня освіта (Історія). Музейна справа- Спеціальні історичні дисципліни
- Історична географія
- Історичне краєзнавство
- Історія повсякденності
- Екскурсознавство
- Філософія історії
- Туристичне краєзнавство
- Музеєзнавство
- Етика та естетика
- Джерелознавство історії України
- Етнологія України
- Генеалогія
- Історія релігії
- Історія релігій в Україні
- Політична історія України середини ХХ ст.- поч. ХХІ ст
- Елітознавство
- Національні меншини України між світовими війнами.
- Проблеми суспільних трансформацій у країнах Центральної і Східної Європи
- Методологія історії
- Дистанційно-професійна комунікація вчителя історії
- Практичне музеєзнавство
- Основи історичного музеєзнавства
- Волинська біографістика
- Релігійний туризм
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Образотворче мистецтво). Дизайн освітнього середовища- Станковий живопис
- Етика, естетика
- Писанкарство
- Українська художня культура
- Зарубіжна художня культура
- Гурткова робота з мистецтва
- Основи художньої майстерності
- Паперопластика
- Естамп
- Копіювання із зразків
- Художня обробка тканини
- Дизайн текстилю
- Художня фотографія
- Скульптура малих форм
- Декоративні розписи України
- Декоративно-орнаментальне мистецтво
- Стилі та напрямки українського образотворчого мистецтва
- Техніки та матеріали в образотворчому мистецтві
- Етнодизайн і народне мистецтво України
- Основи графічного дизайну
- Мистецтво регіону
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Музичне мистецтво). Хореографія1. Історія мистецтв народів світу
2. Історія театру та кіномистецтва
3. Історія музичної освіти України
4. Музична етнопедагогіка
5. Актуальні питання розвитку української вокальної педагогіки
6. Історія української вокально-хорової музики
7. Аналіз вокально-хорових творів
8. Хорознавство та аранжування
9. Теорія і практика роботи з дитячим вокально-хоровим колективом
10. Теорія і практика роботи з вокально-інструментальним дитячим колективом
11. Оркестровий клас
12. Цифрова грамотність учителя музичного мистецтва
13. Музична інформатика
14. Сучасні арт-технології
15. Українська народна музична творчість
16. Сучасна українська музика
17. Сучасне українське мистецтво
18. Аналіз творів шкільного репертуару
19. Практикум ШПР
20. Сценічна майстерність
21. Історія хореографічного костюма
22. Базова хореографічна термінологія
23. Основи хореографічної педагогіки
24. Народознавство та хореографічний фольклор України
25. Історико-побутовий та сучасний бальний танець
26. Танці народів світу
27. Теоретичні основи хореографічного мистецтва
28. Історія органного мистецтва
29. Органне виконання
30. Органознавство
31. Церковний устав
32. Літургіка
33. Церковний спів
Освітньо-професійна програма Психологія. Інклюзивна освіта- Психологія криз та посттравматичних стресових розладів
- Психологія сексуальності
- Психологія надзвичайних ситуацій
- Військова психологія
- Психотерапія дітей та підлітків
- Позитивна психотерапія
- Психологія адиктивної поведінки
- Психологія коучингу
- Психологія релігії
- Психологія залежностей
- Психологія лідерства
- Психологія мотивацій і емоцій
- Візуальна психодіагностика в практичній діяльності психолога
- Психологія аутичної поведінки
- Психологія девіантної поведінки
- Робота з батьками дітей з ООП
- Психокорекційні технології в роботі з дітьми з ООП
- Організація роботи ІРЦ
- Психолого-педагогічний супровід осіб з ООП
- Психологія інклюзивного середовища
- Технології соціально-педагогічної роботи
- Гендерні аспекти соціальної роботи
Освітньо-професійна програма Соціальна робота/ Соціальна робота. Практична психологія- Теорія та історія соціального виховання
- Технології соціально-педагогічної роботи
- Соціальна робота в системі соціального захисту
- Гендерні аспекти соціальної роботи
- Супервізія діяльності соціальних служб
- Соціальна реабілітація
- Соціальна робота з сім’ями та дітьми
- Соціальна робота в територіальній громаді
- Волонтерство в соціальні роботі
- Психологія релігії
- Психологія залежностей
- Психотерапія дітей та підлітків
- Психологія лідерства
- Психологія інклюзивного середовища
- Психологія аутичної поведінки
- Психологія мотивації та емоцій
- Позитивна психотерапія
- Психологія девіантної поведінки
- Психологія коучингу
- Військова психологія
- Психологія надзвичайних ситуацій
- Психологія сексуальності
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Фізична культура) / Середня освіта (Фізична культура). Туристична робота в закладах освіти- Основи класичного масажу
- Організація проведення туристичних походів
- Спортивний туризм
- Діяльність туристичної самодіяльної організації
- Історія фізичної культури
- Спортивно-педагогічне вдосконалення за вибором (футбол, баскетбол, волейбол, легка атлетика, атлетизм, туризм, бадмінтон)
- Топографія і орієнтування
- Організація клубної та гурткової роботи
- Організація краєзнавчо-туристичної діяльності
- Інноваційні технології фізичної культури.
- Організація і методика спортивно-туристичної роботи
- Основи спортивного тренування
- Командні спортивні ігри з шкільної програми ( настільний теніс, бейсбол, флорбол, регбі – 5, доджбол, панна, корфбол, хокей на траві, рінго, алтимат фризбі)
- Індивідуальні спортивні ігри з шкільної програми (городки, шахи, шашки, атлетизм, дартс)
- Футзал,
- Чирлідинг
- Фітнес технології (ритміка і хореографія, аеробіка, фітнес - йога)
- Секційна робота у закладах позашкільної та загальної середньої освіти
- Оздоровча фізична культура
- Фізична реабілітація спортсмена
- Технічні засоби у фізичній реабілітації
- Військово - спортивні ігри
- Пляжний бадмінтон (airschatl)
- Пляжний волейбол
- Рятувальне багатоборство (Школа безпеки)
- Скандинавська ходьба
- Бадмінтон
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Біологія та здоров'я людини)/ Середня освіта (Біологія та здоров'я людини. Географія)- Біогеографія
- Біологічна номенклатура
- Валеологія харчування
- Використання інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах
- Вікова фізіологія та шкільна гігієна
- Геологія
- Гідроботаніка
- Фізико-хімічні методи аналізу довкілля
- Хімія органічна
- Хімія неорганічна
- Хімія аналітична
- Охорона довкілля
- Екосистемологія
- Заповідна справа
- Здоров’я сім’ї та репродуктивне здоров’я
- Інноваційні технології в біологічній освіті
- Освіта для сталого розвитку
- Історія біології
- Квітникарство та садівництво
- Краєзнавство
- Лікарські рослини
- Лісові ресурси
- Квіткові рослини
- Методика формування ключових компетентностей НУШ
- Цифрові інструменти для організації навчання біології, основ здоров’я та географії
- Мікологія
- Молекулярна біологія
- Молекулярні основи метаболізму
- Моніторинг довкілля
- Моніторинг здоров’я
- Оздоровчі технології
- Туристичні ресурси України
- Радіобіологія
- Зоопсихологія
- Фізична реабілітація
- Фізіологія ВНД
- Імунологія
- Еволюційна біологія
- Біологія індивідуального розвитку
- Сільське господарство
- Дендрологія
- Гідрологія
- Збалансоване природокористування
- Краєзнавство і туризм
- Рекреаційна географія
- Географія культури і релігій
- Географія населення
- Географія світового господарства
- Біоіндикація
- Лісова екологія та типологія
Освітньо-професійна програма Еколог/ Екологія. Заповідна справа- Радіобіологія
- Радіоекологія
- Екологія рослин та тварин
- Популяційна екологія
- Фітоценологія
- Рекреаційний потенціал агроландшафтів
- Дендрологія
- Квітникарство і садівництво
- Основи садово-паркового господарства
- Регіональні екологічні проблеми
- Озеленення населених місць
- Лісівництво та лісові ландшафти
- Організація контролю якості води, ґрунту, повітря
- Стратегія сталого розвитку
- Екологічна біотехнологія
- Біобезпека генетично модифікованих організмів
- Біотехнологія та генна інженерія
- Екологічне краєзнавство
- Туристичні ресурси України
- Мікробіологія
- Біоіндикація
- Біогеографія
- Екосистемологія
- Управління якістю с/г продукції
- Органічне землеробство
- Мікологія
- Соціальна екологія
- Охорона довкілля
- Розробка екологічних проектів
- Відновлювана енергетика
- Основи здорового способу життя
- Екотоксикологія
- Еволюційна біологія
- Регіональне біорізноманіття
- Екологічне інспектування
- Лікарські рослини
- Основи пермакультури
- Гідрологія
- Гідроботаніка
- Експериментальні методи дослідження в екології
- Екологія харчових виробництв
- Біологічні інвазії
- Основи здорового харчування
- Екологічна морфологія та фізіологія людини
- Зоопсихологія
Примітка: Загальна кількість кредитів ЄКТС на вибіркові навчальні дисципліни циклу професійної підготовки – 48 (по 4 кредити ЄКТС на кожну дисциплін, обрати – 12 навчальних дисциплін):
ІІ курс (1 дисципліна у І семестрі, 2 дисципліни у ІІ семестрі);
ІІІ курс (по 2 дисципліни у І та ІІ семестрах);
ІV курс (2 дисципліни у І семестрі, 3 дисципліни у ІІ семестрі).
- Скорочений термін навчання (2 роки )
- Освітньо-професійна програма Середня освіта (Трудове навчання та технології)
- Використання програмних засобів у професійній діяльності
- Технології дистанційного навчання
- Вступ до електроніки
- Архітектура та апаратне забезпечення комп’ютерних систем
- Основи робототехніки
- Розв’язування олімпіа них задач зінформатики
- Створення проектів в Scratch
- Гейм- технології
- Факт-чек: довіряй-перевіряй
- Обєктно-орієнтовне програмування на PROCESSING
- Інформатика та суспільство
- Інформатика в початковій школі
- Цифрова творчість в НУШ
- Технології меблевого виробництва
- Технології виготовлення виробів з деревини
- Технології виготовлення виробів з металу
- Основи систем автоматизованого проєктування
- Технологія виготовлення народної ляльки
- Технологія виготовлення м’якої іграшки
- Художнє проєктування
- Народні ремесла
- Технологія виготовлення виробів з текстильних матеріалів
- Основи дизайну
- Технології оздоблення художніх виробів з деревини
- Художні техніки декоративно-прикладного мистецтва
- Креативне рукоділля
- Сучасні техніки художньої обробки матеріалів
- Історія техніки
- Технологія побутової діяльності
- Основи стандартизації, метрологія та технічних вимірювань
- STEM-проєкти в технологічній освітній галузі
- Технології художньої обробки деревини
Освітньо-професійна програма Дошкільна освіта- Методика навчання іноземної мови в ЗДО
- Етнографія дитинства
- Розвиток і виховання дітей раннього віку
- Організаційно-методичний супровід різновікової групи
- Комп’ютерні технології в роботі з дітьми
- Інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті
- Теорія та технології розвитку дитячої художньої творчості
- Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям
- Виховання обдарованих дітей
- Теорія та методика співпраці ЗДО з родинами
- Організація дослідно-експериментальної діяльності дітей у природі
- Виховання соціальної поведінки дошкільників
- Методика проведення занять з народознавства
- Наступність ЗДО і початкової школи
- Адаптація дитини до умов закладу дошкільної освіти
- Розвиваючі ігри для дітей дошкільного віку та дітей з ООП
- Педагогічна етика вихователя закладу дошкільної освіти
- Технології формування екологічної культури у дошкільників
- Оздоровчі технології та діагностичні методики фізичного розвитку дітей
- Організація проектної діяльності в ЗДО
- Методичне керівництво логіко-математичним розвитком дітей дошкільного віку
- Інтегроване навчання дітей дошкільного віку
- Дошкільна освіта в сучасних зарубіжних педагогічних концепціях
- Неформальна освіта дітей дошкільного віку
- Порівняльна дошкільна педагогіка
- Арт-терапія у роботі з дітьми дошкільного віку
- Ігри в логопедичній роботі з дошкільниками
- Діагностика логопедичних порушень з логопропедевтикою
- Методика логопедичної роботи з дітьми з ТПМ
- Модерні логопедичні технології
- Нетрадиційні методи корекційно-компенсаторної роботи з розвитку і корекці мовлення
- Основи дефектології
- Основи логопедичного масажу
- Сенсорна інтеграція дітей з мовленнєвими порушеннями
- Спеціальна методика розвитку мовлення дітей із загальним недорозвитком
- Фізична реабілітація та логопедична гімнастика
Освітньо-професійна програма Початкова освіта- Практикум із розв’язування задач
- Вивчення елементів геометрії в початковій школі
- Вивчення елементів алгебри в початковій школі
- Інноваційні технології навчання математики в початковій школі
- Практикум із розвитку мовлення
- Практикум з українського правопису
- Лінгводидактичний аналіз тексту у курсі рідної мови
- Вивчення орфограм на уроках української мови в початковій школі
- Технології STEM-освіти в процесі вивчення природничої галузі в НУШ
- Технології дистанційного навчання в НУШ
- Проєктна діяльність в початкових класах
- Організація спостережень за природою
- Практикум із вивчення неживої природи
- Організація дослідницько-експериментальної діяльності дітей в природі
- Наступність у роботі ЗДО і початкової школи
- Робота з батьками в початковій школі
- Особливості роботи з підручником в початковій школі
- Етнографія дитинства
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів
- Теорія і технології розвитку дитячої художньої творчості
- Художня праця та основи дизайну
- Медіадидактика в початковій освіті
- Основи педагогічної інноватики
- Організація освітньо-виховного процесу в сільській початковій школі
- Професійна адаптація студента до роботи в початковій школі
- Початкова освіта в зарубіжних концепціях
- Культурно-дозвіллєва діяльність в літніх оздоровчих таборах
- Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям
- Педагогічні технології у початковій освіті
- Технології навчання освітніх галузей в початковій школі
- Педагогіка сімейного виховання
- Психологія дитячого колективу
- Англійська дитяча література
- Німецька дитяча література
Освітньо-професійна програма Соціальна робота- Теорія та історія соціального виховання
- Технології соціально-педагогічної роботи
- Соціальна робота в системі соціального захисту
- Гендерні аспекти соціальної роботи
- Супервізія діяльності соціальних служб
- Соціальна реабілітація
- Соціальна робота з сім’ями та дітьми
- Соціальна робота в територіальній громаді
- Волонтерство в соціальні роботі
- Психологія релігії
- Психологія залежностей
- Психотерапія дітей та підлітків
- Психологія лідерства
- Психологія інклюзивного середовища
- Психологія аутичної поведінки
- Психологія мотивації та емоцій
- Позитивна психотерапія
- Психологія девіантної поведінки
- Психологія коучингу
- Військова психологія
- Психологія надзвичайних ситуацій
- Психологія сексуальності
Освітньо-професійна програма Психологія- Психологія криз та посттравматичних стресових розладів
- Психологія сексуальності
- Психологія надзвичайних ситуацій
- Військова психологія
- Психотерапія дітей та підлітків
- Позитивна психотерапія
- Психологія адиктивної поведінки
- Психологія коучингу
- Психологія релігії
- Психологія залежностей
- Психологія лідерства
- Психологія мотивацій і емоцій
- Візуальна психодіагностика в практичній діяльності психолога
- Психологія аутичної поведінки
- Психологія девіантної поведінки
- Робота з батьками дітей з ООП
- Психокорекційні технології в роботі з дітьми з ООП
- Організація роботи ІРЦ
- Психолого-педагогічний супровід осіб з ООП
- Психологія інклюзивного середовища
- Технології соціально-педагогічної роботи
- Гендерні аспекти соціальної роботи
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Музичне мистецтво)- Оркестровий клас
- Історія театру та кіномистецтва
- Історія української вокально-хорової музики
- Ритміка та хореографія
- Класичний танець
- Народний танець
- Композиція та постановка танцю
- Теорія і практика роботи з хореографічним колективом в школі
- Історико-побутовий та сучасний бальний танець
- Танці народів світу
- Теоретичні основи хореографічного мистецтва
- Аналіз вокально-хорових творів
- Аналіз творів шкільного репертуару
- Хорознавство та аранжування
- Музична етнопедагогіка
- Теорія і практика роботи з вокально-інструментальним дитячим колективом
- Цифрова грамотність учителя музичного мистецтва
- Історія мистецтв народів світу
- Теорія і практика роботи з дитячим вокально-хоровим колективом
- Українська народна музична творчість
- Музична інформатика
- Сучасна українська музика
- Сучасне українське мистецтво
- Актуальні питання розвитку української вокальної педагогіки
- Історія музичної освіти України
- Практикум ШПР
- Сучасні арт-технології
- Сценічна майстерність
- Історія органного мистецтва
- Органне виконання
- Органознавство
- Церковний устав
- Літургіка
- Церковний спів
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Образотворче мистецтво)- Станковий живопис
- Етика, естетика
- Писанкарство
- Декоративні розписи України
- Художня культура (українська)
- Стилі та напрямки українського образотворчого мистецтва
- Гурткова робота
- Основи художньої майстерності
- Техніки та матеріали в образотворчому мистецтві
- Паперопластика
- Світова художня культура
- Естамп
- Копіювання із зразків
- Художня обробка тканини
- Художній текстиль
- Дизайн
- Художня фотографія
- Скульптура малих форм
- Художня культура (сучасна)
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Фізична культура)- Основи класичного масажу
- Організація проведення туристичних походів
- Спортивний туризм
- Діяльність туристичної самодіяльної організації
- Історія фізичної культури
- Спортивно-педагогічне вдосконалення за вибором (футбол, баскетбол, волейбол, легка атлетика, атлетизм, туризм, бадмінтон)
- Топографія і орієнтування
- Організація клубної та гурткової роботи
- Організація краєзнавчо-туристичної діяльності
- Інноваційні технології фізичної культури.
- Організація і методика спортивно-туристичної роботи
- Основи спортивного тренування
- Командні спортивні ігри з шкільної програми ( настільний теніс, бейсбол, флорбол, регбі – 5, доджбол, панна, корфбол, хокей на траві, рінго, алтимат фризбі)
- Індивідуальні спортивні ігри з шкільної програми (городки, шахи, шашки, атлетизм, дартс)
- Футзал,
- Чирлідинг
- Фітнес технології (ритміка і хореографія, аеробіка, фітнес - йога)
- Секційна робота у закладах позашкільної та загальної середньої освіти
- Оздоровча фізична культура
- Фізична реабілітація спортсмена
- Технічні засоби у фізичній реабілітації
- Військово - спортивні ігри
- Пляжний бадмінтон (airschatl)
- Пляжний волейбол
- Рятувальне багатоборство (Школа безпеки)
- Скандинавська ходьба
- Бадмінтон
Примітка: Загальна кількість кредитів ЄКТС на вибіркові навчальні дисципліни циклу професійної підготовки – 32 (по 4 кредити ЄКТС на кожну дисципліну, обрати – 8 навчальних дисциплін):
І курс скорочений термін навчання (по 2 дисципліни у І та ІІ семестрах);
ІІ курс скорочений термін навчання (по 2 дисципліни у І та ІІ семестрах).
Каталог вибіркових освітніх компонентів (Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти) (Скорочений термін навчання)
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Фізична культура) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Музичне мистецтво) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Образотворче мистецтво) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Трудове навчання та технології) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Дошкільна освіта 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Початкова освіта 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Українська мова і література ) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Історія) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Інформатика) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Екологія 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Біологія та здоров'я людини) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Мова і література (англійська)) 2023-2024 н.р.
Освітньо-професійна програма Соціальна робота 2023-2024 н.р.