На засіданні спеціалізованої вченої ради Волинського національного університету імені Лесі Українки відбувся успішний захист дисертаційного дослідження «Теоретико-методичні засади персоналізації фізичного виховання здобувачів вищої освіти», підготовленого доцентом кафедри теорії та методики фізичного виховання Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка, доцентом Володимиром Банахом на здобуття наукового ступеня доктора наук зі спеціальності 24.00.02 – фізична культура, фізичне виховання різних груп населення. Дисертаційна робота була виконана в нашому закладі вищої освіти. Науковий консультант – доктор наук з фізичного виховання і спорту, професор Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Геннадій Єдинак. Офіційними опонентами виступили доктор наук з фізичного виховання та спорту, завідувачка кафедри оздоровчо-рекреаційної рухової активності Національного університету фізичного виховання та спорту України, професор Олена Андрєєва; доктор педагогічних наук, академік НАПН України, професор кафедри теорії та методики фізичного виховання і спорту Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка, професор Микола Носко; доктор біологічних наук, професор кафедри фізичної культури та базової загальновійськової підготовки Житомирського державного університету імені Івана Франка, професор Юрій Фурман.
Учасниками засідання спеціалізованої вченої ради було зазначено, що надзвичайна важливість надання фізичному вихованню персоналізованого характеру для досягнення успіху у вирішенні визначених суспільством завдань, недостатні теоретична і методична розробленість цієї наукової проблеми, а також нагальна потреба усунути наявні суперечності між завданнями та можливостями вирішення даної проблеми підтверджують актуальність тематичної спрямованості дисертаційного дослідження. Цим була обумовлена мета дисертаційної роботи – науково обґрунтувати засади, розробити концепцію і структурно-функціональну модель персоналізації фізичного виховання здобувачів вищої освіти під час змішаного навчання та перевірити ефективність організаційно-методичного забезпечення їхньої реалізації. Тема дисертаційного дослідження була затверджена вченою радою Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка.
Дисертаційна робота виконана відповідно до плану науково-дослідної роботи кафедри медико-біологічних основ фізичного виховання нашої академії за напрямком «Шляхи оптимізації у фізичному вихованні та спорті в системі освіти» та плану науково-дослідної роботи наукової лабораторії «Гендерні профілактично-оздоровчі технології фізичного виховання та реабілітації» Кам’янець-Подільського Національного університету імені Івана Огієнка за темою «Програмування профілактично-оздоровчих і розвивальних технологій фізичної активності дітей та молоді». Роль нашого дисертанта у виконанні цих тем полягала у вивченні стану вирішення досліджуваної проблеми на сучасному етапі, теоретичному обґрунтуванні змісту концепції, проектуванні її змісту та структурно-функціональної моделі персоналізації фізичного виховання здобувачів вищої освіти під час змішаного навчання, а також обґрунтуванні організаційно-методичного комплексу із забезпечення практичної реалізації цієї моделі в закладах вищої освіти.
Дисертаційна робота складається з анотацій, змісту, вступу, шести розділів і висновків до кожного, а також загальних висновків, списку використаних джерел (604 позицій, з них – 208 іноземними мовами), додатків на 104 сторінках, 71 таблиці, 3 рисунків. Загальний обсяг дисертації – 637 сторінок, з яких – 428 сторінок основного тексту. У «Вступі» обґрунтовано актуальність обраної теми, відзначено її зв’язок з науковими планами; визначено мету, завдання, об’єкт, предмет, методологію та методи дослідження, розкрито наукову новизну і практичне значення отриманих результатів, особистий внесок здобувача у спільних публікаціях, подано інформацію про апробацію результатів дослідження, про публікації за темою дисертації та про структуру й обсяг дисертаційної роботи. У своїх дисертаційних пошуках науковець розкриває «Теоретичні засади персоналізації фізичного виховання здобувачів вищої освіти», «Методи та організацію дослідження», «Рухові та психофізіологічні засади персоналізації фізичного виховання здобувачів вищої освіти», «Концептну та організаційно-методичну засади персоналізації фізичного виховання здобувачів вищої освіти», «Ефективність експериментальної розробки з персоналізації фізичного виховання здобувачів вищої освіти» та здійснює «Аналіз і узагальнення результатів дослідження».
У списку авторських наукових праць, опублікованих за темою дисертації, – 64 позиції: наукові праці, в яких опубліковані основні результати дисертації – 24; праці, що засвідчують апробацію результатів дисертації – 13; праці, що додатково відображають наукові результати дисертації – 27.

