На базі Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка та Фахового коледжу відбувся методичний семінар «Художнє мистецтво як інструмент розвитку особистості школяра та профілактики тривожності» з участю вчителів художнього відділу КЗ «Радивилівська дитяча школа мистецтв».
Організаторами заходу стали викладачі циклової комісії трудового навчання та технологій і образотворчого мистецтва спеціальності «Образотворче мистецтво» та «Трудове навчання та технології» Фахового коледжу разом з кафедрою мистецьких дисциплін та методик їх навчання спеціальності «Мистецтво. Образотворче мистецтво».
У роботі семінару розглядалися різні аспекти теми «Художнє мистецтво як інструмент розвитку особистості школяра та профілактики тривожності». З доповідями виступили Богдана Гуменюк («Використання техніки монотипії в арт-терапевтичній роботі з школярами»); Олександра Мушак («Виготовлення української оберегової ляльки як ефективний інструмент арт-терапії»); Тетяна Нікіфорчук («Художня діяльність у школі: шлях до розвитку емоційного інтелекту та гармонії особистості»); Оксана Качаловська («Використання ігор з фарбами і водою при малюванні в техніці «акватуш» як інструмент арт-терапії»); Василь Петровський («Ленд-арт як інструмент арт-терапії»); Олена Тимків («Формування позитивних емоцій засобами образотворчого мистецтва»); Віталій Писаренок («Випалювання по дереву як метод самовираження та релаксації у підлітків»); Іванна Погонець («Діджитал-арт та абстракція як сучасні методи малювання у розкритті творчого потенціалу школярів»); Олександра Панфілова («Мистецтво Волині в контексті українського культурного простору»); Тетяна Балбус («Відображення емоцій учнів засобами українських декоративних розписів на заняттях образотворчої діяльності»); Оксана Бельмас («Композиція як інструмент гармонії: як навчити учня бачити, а не боятися помилятися. Арт-терапія»); Агата Капуста («Креативність і експеримент у класі. Допомога учням в пошуку власного стилю»), Марія Шлапчинська («Безпечне самовираження, подолання емоційної напруги та гармонізація психічного стану учнів за допомогою нетрадиційних підходів до викладання мистецьких дисциплін»); Юрій Ліщук («Художнє конструювання за допомогою інформаційних засобів. Сублімація емоційної сфери на змодельованого персонажа в Blender»); Ігор Галаган («Інтерактивні галереї та віртуальна реальність. Художнє мистецтво як інструмент зняття стресу, реалізований засобами інформатики та електронного навчання».
У Читальному залі бібліотеки завідувач Юлія Стрельчук ознайомила гостей з історією нашого закладу вищої освіти.
Для учнів КЗ «Радивилівська дитяча школа мистецтв» було проведено екскурсію у Виставкову залу Академії, музей ім. Генріка Германовича, навчальні аудиторії образотворчого мистецтва та художні майстерні технологій. Викладачі спеціальності ознайомили гостей з особливостями образотворчого мистецтва. Зокрема, заслужений майстер народної творчості України, доцент кафедри мистецьких дисциплін та методик їх навчання Тетяна Балбус розповіла про техніки виконання батику, Іванна Погонець показала процес роботи на офортному станку та проаналізувала види естампу, Олена Тимків охарактеризувала особливості гуашевого живопису та етапи роботи над ним. Богдана Гуменюк та Оксана Качаловська продемонстрували різновиди технік творчих випускових робіт коледжу та академії. В рамках семінару Сергій Томашівський провів бесіду з історії художньої кераміки, де учні мали можливість ознайомитись із технологією виготовлення гончарного виробу.
Юні гості відвідали майстерню обробки текстильних матеріалів, де про специфіку роботи розповіла Олександра Мушак, та подивилися зразки робіт здобувачів фахової передвищої освіти. У майстерні лозоплетіння Василь Петровський продемонстрував процес виконання виробу з лози, Віталій Писаренок представив майстерню художньої обробки деревини та показав роботи здобувачів фахової передвищої освіти та випускників спеціальності. Згодом учні відвідали ботанічний сад, де мистець Василь Петровський представив авторські роботи з дерева та студентські – у техніці лозоплетіння.
