Науково-методичний онлайн-семінар «Сучасні тенденції у викладанні української мови та літератури, зарубіжної літератури: інтеграція традиційних і новітніх методик навчання» у Кременецькій обласній гуманітарно-педагогічній академії імені Тараса Шевченка вітальним словом відкрили кандидат педагогічних наук, декан гуманітарно-технологічного факультету, доцент Олександр Омельчук і директорка КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Шумської міської ради Людмила Бойчук.
Програма семінару стартувала виступом доктора філологічних наук, завідувача кафедри української мови та лінгводидактики Волинського національного університету імені Лесі Українки, професора Наталії Костусяк, яка дала оцінку «Формуванню дослідницьких компетентностей учнів засобами освітніх інновацій».
Про «Використання «Mindmaps» для формування комунікативних компетенцій школярів на уроках словесності» говорила вчителька української мови та літератури Шумського ОЗЗСО Галина Демчук. Аналіз «Особливостей читання на уроках літератури в час війни» здійснила Олена Ходюк – вчителька зарубіжної літератури Шумського ліцею.
Кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови і літератури та методик їх навчання, директор Фахового коледжу нашої Академії Роман Дубровський зробив акцент на темі «Літературознавчі поняття на уроках української літератури: значення та особливості формування». Над статтею «Найновіші публікації в галузі українського самчукознавства: методичний аспект висвітлення» працювали кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови і літератури та методик їх навчання Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка Олег Василишин і вчителька української мови і літератури Кременецької ЗОШ I-III ступенів №4 Ірина Василишина.
Наступні виступи підготували кандидати філологічних наук, доценти кафедри української мови і літератури та методик їх навчання Академії-господаря Інна Волянюк та Ірина Поляк, які представили досить цікаву й актуальну тему «Використання штучного інтелекту на уроках української мови і літератури».
Завершила програму онлайн-семінару їх колега, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови і літератури та методик їх навчання Ірина Комінярська. Вона запропонувала оригінальне наукове дослідження «Рефлексія як інструмент мислення здобувачів середньої освіти в дизайні компетентнісного уроку української мови і літератури».