ЦІКАВО – ПРО МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Кременецькому фаховому коледжі відбулася цікава зустріч  викладачів та студентів спеціальності «Музичне мистецтво» з учителем-методистом Кременецької ЗОШ I-III ступенів №4 Володимиром Лопацьким.  Він  брав участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року 22» у номінації «Мистецтво» та увійшов у п’ятірку кращих.  Приємно відзначити, що Лопацький В.С. навчався у нашому навчальному закладі (1994-1999 р) і досі з приємністю згадує роки, проведені в коледжі.

Наш гість відзначив, що основне завдання учителя в умовах реформування української школи – це розвиток дитини і створення освітнього середовища, в якому їй буде цікаво навчатися. А основна мета музичного мистецтва – формування естетичних почуттів, розвитку музично-творчих здібностей, художньо-образного мислення та естетичного смаку учнів. І звичайно ж,  велике значення має  рівень підготовки вчителя.

У ході  майстер-класу Володимир Лопацький поділився власним досвідом викладання предмета «Мистецтво» в школі, своїми напрацюваннями та порадив, на що потрібно звертати увагу при підготовці вчителя до уроків. Від початку і до кінця майстер-класу він концентрував увагу слухачів на основних етапах проведення уроку: як цікаво і змістовно можна розкрити тему заняття, використати побутові предмети при вивченні музично-ритмічних рухів, як краще налаштувати дітей на сприйняття музики. Зупинився на основних етапах розучування пісні, запропонував цікаві розспівки, показав дидактичний матеріал, який використовує на уроках мистецтва.

lecture

Упродовж лекції педагог застосовував інтерактивні методи навчання – методи, побудовані на активній взаємодії всіх учасників зустрічі, під час якої студенти долучалися до роботи. У такий спосіб здобувачі освіти вчаться критично мислити, спілкуватися, висловлювати власні думки та обґрунтовувати їх.  Студенти  демонстрували набуті в коледжі  знання, дискутували й аргументували власну точку зору.

На зустрічі Володимир Сергійович презентував твори світового музичного  та образотворчого мистецтва, що охоплюють різні часові епохи та культурно-національні площини. Присутні на майстер-класі «входили» в образ картини українського художника Архипа Куїнджі «Місячна ніч на Дніпрі», а потім ділилися думками про ноктюрн (музичну композицію, перважно інструментальну, що навіяна поетичним настроєм ночі). І, звичайно ж, слухали Ноктюрни Ф.Шопена,  згадували про музику Д. Фільда, М. Лисенка, М. Калачевського.

Майстер-клас був насиченим, цікавим та пізнавальним. Зустріч із Лопацьким В. С. довела, що вчитель – це не професія, а покликання, що вимагає обізнаності, творчості, постійного пошуку та професіоналізму.


Надрукувати