DOI: https://doi.org/10.37835/AMS-2024-17-18-04-3.06
Мар'яна Томашівська, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри мистецьких дисциплін та методик їх навчання Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка (м. Кременець, Україна)
У статті розглядається питання формування професійної компетентності майбутніх учителів музики через залучення їх до українського народного музичного мистецтва. Зазначено, що в освітньому процесі провідну роль відіграє народне мистецтво яке є ocнoвою eтнiчнoї культури в iнтeлeктуaльнoму i мoрaльнo-духoвнoму cтaнoвлeннi мoлoдi. Зазначено, що майбутні учителі, озброївшись науковими знаннями, мeтoдoлoгiєю тa нoвiтнiми тeхнoлoгiями нaвчaння, досягають професійного розвитку, формують необхідні компетентності як дослідники і популяризатори народної музичної творчості .
Ключові слова: українське народне мистецтво, професійна компетентність, учителі, молодь.
Повний текст PDF
Література:
1. Великий енциклопедичний словник / за ред. О. Прохорова. Київ, 1991. 495 с.
2. Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад.: В.Т. Бусел. К.; Ірпінь: ВТФ "Перун", 2005. 1728 с.
3. Енциклопедія освіти / за ред. В. Г. Кремень. Київ: Юрінком Інтер, 2008. 907 с.
4. Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2009. 472 с.
5. Педагогіка вищої школи / за ред. З. Н. Курлянд. Київ, 2005. 399 с.
6. Хомич Л. О. Роль мистецтва у професійно-педагогічній підготовці вчителя. Мистецтво і освіта. 1998. 51 с.