DOI: https://doi.org/10.37835/AMS-2024-17-18-04-3.05
Лариса Ороновська, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та методики музичного мистецтва Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка, заступниця декана Факультету мистецтв з виховної роботи (м. Тернопіль, Україна)
Анатолій Ороновський, доцент кафедри музикознавства та методики музичного мистецтва Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка, голова ПЦК "Хорове диригування" Тернопільського мистецького фахового коледжу ім. Соломії Крушельницької, заслужений діяч мистецтв України (м. Тернопіль, Україна)
Дослідження присвячено проблемі формування інтересу до класичної (академічної) музики серед школярів у рамках нової української школи (НУШ). Вивчення та трансформація інтересів на особистісному рівні розглядаються як складні та важливі аспекти естетичного виховання. Автори аналізують чинники, що впливають на свідомість, моральні якості та естетичні смаки учнів. Зазначено, що у сучасних умовах освіта і виховання спрямовані на формування естетичних інтересів та виховання духовної культури, що є головними завданнями української національної школи .
Ключові слова: класична музика, музичні інтереси, середовище НУШ.
Повний текст PDF