Яценюк Надія Іванівна – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка |
Контактна інформація:
Email: – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9140-9060
Освіта
У спеціалізованій вченій раді Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка у 2012 році захистила кандидатську дисертацію «Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до формування іншомовної комунікативної компетенції молодших школярів засобами підручника» за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
Професійний досвід
Стаж науково-педагогічної роботи у закладах вищої освіти – 24 роки, у тому числі у Кременецькій обласній гуманітарно-педагогічній академії імені Тараса Шевченка – 24 роки. (Досвід практичної роботи за спеціальністю – 25 років).
Основні навчальні курси
«Практична граматика», «Методика навчання іноземної мови», «Практичний курс німецької мови», «Іноземна мова (німецька)».
Наукова робота
Сфера наукових інтересів: вивчення формування іншомовної комунікативної компетенції молодших школярів, особливості організації цього процесу в зарубіжній педагогічній теорії і практиці.
У науковому доробку понад 20 наукових праць, серед яких навчально-методичний посібник «Підручник з іноземної мови як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції молодших школярів».
Список вибраних наукових праць
Статті у зарубіжних наукових часописах
1. Яценюк Н. І. Особливості вивчення іноземної мови молодшими школярами. Virtus. Issue № 9, November, 2016. С. 133-136.
2. Яценюк Н. І. Рівні іншомовної комунікативної компетенції в оволодінні іноземною мовою учнями початкової школи. Science and Education a new Dimension. Pedagogy and Psychology. 2017. V (54), Issue: 126. Р. 57-61.
3. Кlak I. Ye., Yatseniuk N. I. Pedagogical Conditions of Forming the Future Foreign Language Teachers’ Professional Communicative Competence. Open Access Peer-reviewed Journal Science Review. Scientific Educational Center, Warsaw, Poland. 2(9), February 2018, Vol. 5. P. 87-91.
4. Яценюк Н. І., Клак І. Є. Самостійна робота в підручнику з іноземної мови як складова його технологічності. Scientific and pedagogic internship: Modernization of pedagogical education in Ukraine: Borrowing of the EU experience. Baia Mare (Romania), 2019. Р. 81-86.
Статті в українських філологічних часописах і збірниках наукових праць
1. Яценюк Н. І. Походження індоєвропейського аблаута та його роль у творенні іменників середньоверхньонімецької мови. Кременецькі компаративні студії : [науковий часопис / ред.: Чик Д. Ч., Пасічник О. В.]. Вип. VI. Т. 2., 2016. С. 216-221.
2. Клак І. Є., Яценюк Н. І. Формування позитивної мотивації в майбутніх учителів іноземної мови до навчальної та професійної діяльності. Науковий вісник інституту професійно-технічної освіти України. Київ, 2018. № 16. С. 147-151.
3. Яценюк Н. І., Клак І. Є. Професійні якості як компонент фахової компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2020. Вип. 72. С. 286-291.
4. Клак І. Є., Яценюк Н. І. Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами мультимедійних технологій навчання Інформаційні технології і засоби навчання. Електронне наукове фахове видання Інституту інформаційних технологій і засобів навчання. Том 76, № 2. Київ, 2020. С. 163-175. (Web of Science)
Громадська діяльність
1. Керівництво постійно діючою студентською науковою групою «Інтерактивні технології навчання» (2017-2021 рр.).
Видання методичних рекомендацій
1. Яценюк Н. І. Інноваційні технології викладання німецької мови (курс лекцій). Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2018. 66 с.
2. Яценюк Н. І. Методичні рекомендації з курсу «Вступ до спеціальності». Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2020. 80 с.
Підвищення кваліфікації
- Курси від Гете Інституту в Україні (DLL10 – DaF für Jugendliche, 90 год. (2020 р.)
2. Стажування у Північному університецькому центрі у Бая-Маре (Румунія) за фахом «Педагогічні науки» в обсязі 5 кредитів (150 годин). Тема стажування: «Модернізація педагогічної освіти в Україні: запозичення досвіду ЄС». Сертифікат виданий Північним університетським центром у Бая-Маре (Румунія) 12.07.2019 р.
3. Участь у міжнародному семінарі (DAAD „Landeskunde Didaktik und Netzwerk“, м. Суми, 15-20 квітня 2019 р., 40 годин.
4. Участь у міжнародному семінарі (DAAD „Fortbildung für Hochschullehrer“, м. Кременець, 3-4 червня 2016 р.).
5. Науково-педагогічне стажування «Modernization of pedagogical education in Ukraine: Borrowing of the EU experience» у м. Бая-Маре (Румунія), тривалість – 1-12 липня 2019 р. (150 год.).
6. Семінар у м. Суми (DAAD- Fachsprachenkurs «Landeskunde – Didaktik und Netzwerk», 2019 р.
7. Онлайн курси від Гете інституту в Україні dll 10 – DaF für Jugendliche, 2020 р., (90 год.).
8. Онлайн курси від Гете-Інституту в Україні dll4 – Aufgaben, Übungen, Interaktion, 2021 р., (90 год.)
9. Семінар від Гете-Інституту CLIL – macht im Unterricht Stil!, 2021 р., (16 год.);
10. Семінар від Гете-Інституту „Politische Bildung im Online-und Blended- Learning-Format des DaF-Unterrichts“, 2021 р. (10 год.);
11. Участь у міжнародному проєкті dAch gGmbH „Seminare zu Thematiken der Offenen Geselschaft“ – für Deutschlehrer*innen aus Osteuropa aus den Staaten der EU-Östlichen Partnerschaft (UA, AR, BY, AZ, GE, MD) у м. Берлін (Німеччина). (40 год.).