Сиротюк Микола Васильович

 surotyuk

Сиротюк Микола Васильович – проректор із виховної роботи та міжнародного співробітництва, кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії імені Тараса Шевченка

 

Контактна інформація:

Електронна пошта:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

ORCID: orcid.org/0000-0002-6460-2356

Google Академія: https://scholar.google.com/citations? user=q1dzumoAAAAJ&hl=uk

Освіта

У 2012 р. закінчив аспірантуру Національного університету природокористування і біоресурсів за спеціальністю – педагогічні науки. У 2012 р. захистив кандидатську дисертацію у спеціалізованій вченій раді Національного університету природокористування і біоресурсів зі спеціальності 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті на тему «Персоніфікація навчання студентів філологічних спеціальностей у комп'ютерно-орієнованому навчальному середовищі».

У 2016 р. рішенням Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента кафедри англійської філології.

 

Професійний досвід

Стаж науково-педагогічної роботи у закладах вищої освіти – 18 років, у тому числі у Кременецькій обласній гуманітарно-педагогічній академії імені Тараса Шевченка – 18 років. Працює на кафедрі з лютого 2006 р.

Основні навчальні курси

«Методика навчання англійської мови», «Англійська мова», «Методика застосування комп'ютерних технологій у викладанні іноземних мов». «Студентоцентровані підходи у змішаному навчанні»

 

Наукова робота

Сфера наукових зацікавлень: методика навчання іноземних мов у контексті медіаосвіти.

Автор понад 30 публікацій наукового та навчально-методичного змісту, а також методичних рекомендацій.

Список вибраних наукових праць

Наукові публікації у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України

  • Сиротюк М. Managing the technology classroom activities: new technological and psychological challenges for a foreign language teacher. Наукові записки. Серія «Філологічна». Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія». Вип. 37. 2013. С. 15-18.
  • Сиротюк М. The efficiency of multimedia use in teaching a foreign language. Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба. Системи обробки інформації: проблеми і перспективи розвитку ІТ-індустрії. Вип. 3 (110), том 2. Харків, 2013. С. 154-156.
  • Syrotyuk M.V. Modern language laboratoty: psychological aspects. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Київ : Гнозис. С. 99-103.
  • Syrotyuk M.V. The efficiency of multimedia use in teaching a foreign language. Системи обробки інформації. Випуск 6 (116), том 6. Харків. С. 121-126.
  • Сиротюк М. Modern language laboratory: psychological aspects. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Додаток 1 до Вип. 29, том ІІІ: Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». Київ : Гнозис, 2013. С.101-105.
  • Syrotyuk M.V. Managing new technological and psychological challenges at the foreign language classroom. Наукові записки. Серія «Філологічна». Острог: Видавництво Національного Університету «Острозька Академія». Вип.66. С. 24-28.

Статті у зарубіжних наукових часописах:

1. Syrotyuk M. The actualization of students’ creative and individual work while using multimedia systems. Education-Technology-Computer science. Theoretical and practical problems of informatics and information education. Ed. By W. Lib. University of Rzeszow, 2010. – P.42-47.

2. Syrotyuk M. Personalized e-learning environment: problems and perspectives. Journal L’Association 1901 “SEPIKE”. Social Educational Project of Improving Knowledge in Economics. 2013.

3. Syrotyuk M. E-learning environment: challenges and benefits in teaching a foreign language. Scientific journals of the Scientific Association in Ostroleka. 2020, Poland. Pp. 483-487. 

4. Syrotyuk M. Language laboratory. Journal of Association 1901 SEPIKE. 2022.Norderstedt. Pp. 21-26.

Монографія, розділи у колективних монографіях

1. Lomakovych V. Ya., Syrotyuk M. V. Integration approach in the implementation of European standards for Educational and Scientific Training of Master. The World Space of Higher Education: Trends in Internationalization and Development: the collective monograph / Demyanenko N.М., Benera V.E., Kolyadenko S.М., Sytniakivska S.М., Kravchenko I.М., Lomakovych V.Ya., Syrotyuk M.V., Smikal V.O., Borova V.E., Malinovska N.V. Edited by N. Demyanenko.  2020. Warsaw : RS Global Sp. z O.O., Р. 104-123.

 

Наявність виданих навчально-методичних посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць:

1. Сиротюк М. В. Методичні рекомендації та завдання для самостійної роботи здобувачів вищої освіти з освітнього компоненту «Пропедевтична педагогічна практика». Кременець: Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка, 2021. 22 с.

2. Сиротюк М. В. Методичні рекомендації та завдання для підготовки здобувачів вищої освіти з освітнього компоненту «Навчально-педагогічна практика». Кременець: Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка, 2021. 68 с.

3. Семегин Т. С., Сиротюк М. В. Методичні рекомендації та завдання для самостійної роботи студентів з курсу «Практична граматика». Кременець: Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка, 2019. 88 с.

 

Підвищення кваліфікації

1. Certificate of scientific and pedagogic internship “Innovative Educational Technologies: European experience and its application in training in Economics and Management”. Specialty 073 “Management” (150 hours). Date – 01/03/2021-19/03/2021. 

2. Certificate of International skills development (the webinar) “Using the opportunities of cloud services on the examples of Google meet, Google classroom platforms in the modern online education”. (45 hours)”. Date – 14/04/2021-20/04/2021. Lublin.

3. Certificate of scientific and pedagogic internship “EU experience in reforming engineering education”. (180 hours). Date – 12/05/2021-27/05/2021. Prague. 

 

Участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах

  • Участь у програмі «Internationalizing of Higher Education» (за сприяння Офісу Президента України, Cormack Consultancy Group (Great Britain). 
  • Підготовка та підписання Меморандуму про взаєморозуміння між Кременецькою Академією та Університетом Вустера (Великобританія).
  • Участь у програмі «Twinning», у якому Кременецька Академія є «близнюком» Університету Вустера (Великобританія).
  • Участь в проекті ERASMUS+ “Boost” (партнери проекту).
  • Участь в проекті ERASMUS+ “EduRob” (координатор проекту).
  • Міжнародний освітньо-культурний проект зі створення Музею фотомистецтва Кременеччини ім. Генрика Германовича (у партнерстві із Кременецькою міською радою та Генеральним Консульством Республіки Польща у Луцьку);
  • Міжнародний освітньо-культурний проект з розвитку органного мистецтва (Україна-Польща) із презентацію та встановленням електронного органу та звукової апаратури у концертному залі ім. Гуго Коллонтая.
  • Міжнародний освітньо-мистецький проект з відзначення 105-ї річниці від дня народження у м.Кременець Ісаака Стерна (Спільно із Посольством США в Україні, Карнегі Хол (США).

 


Надрукувати