Практика здобувачів вищої освіти Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім.Тараса Шевченка є невід’ємною складовою освітньої програми підготовки фахівців. Вона спрямована на формування загальних та спеціальних компетентностей, закріплення теоретичних знань, набуття і удосконалення практичних навичок і умінь за спеціальністю 012 Дошкільна освіта.
Метою практики є:
- оволодіння здобувачами вищої освіти сучасними методами, формами організації діяльності в галузі їх майбутньої професії;
- сприяння підготовці фахівців, які були б спроможними самостійно реалізовувати освітні, виховні та інші завдання в процесі здійснення професійної діяльності за спеціальністю;
- оволодіння сучасними методами і формами діяльності, новими
прогресивними технологіями;
- виховання потреби систематично поновлювати свої знання для підтримання власної конкурентоспроможності на сучасному ринку праці.
Практика здобувачів вищої освіти передбачає безперервність і послідовність її проведення при здобутті практичних знань і вмінь відповідно до першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.
Види, обсяги та терміни практик визначаються освітньою програмою підготовки фахівців, що відображається у навчальних планах і графіках освітнього процесу.
Залежно від мети та завдань визначають такі види практики:
012 Дошкільна освіта:
- польова практика;
- ознайомлювальна практика;
- навчально-педагогічна практика в групах раннього та дошкільного віку;
- літня педагогічна практика;
- переддипломна педагогічна практика.
013 Початкова освіта:
- навчальна (польова) практика;
- пропедевтична практика;
- навчально-педагогічна практика (пробні уроки у початковій школі);
- виробнича (педагогічна) практика
Навчально-педагогічна практика в групах дошкільного віку (31-ДО)
Підсумкова Zoom-конференція за результатами переддипломної педагогічної практики (41-ДПК, 22-ДОс)
Навчально-педагогічна практика «Пробні уроки у початковій школі» (41-ПО)
Освітній компонент «Спостереження та пробні уроки в початковій школі» (41-ДО група, 2 підгрупа)
Найголовніше, що діти – це найдорощий скарб нашого суспільства (22 ДПКс)
Педагогічна практика у ДНЗ №5 міста Кременеця (31 ДПК)
Найбільше досягнення - знайти спільну мову з дітьми (41 ДПК)
Асистентська практика (11 ДОм)
Переддипломна педагогічна практика (41-Дпк, 22-ДОс)
Навчально-педагогічна практика в групах раннього та дошкільного віку (31-ДО)